Baas.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Is er maar één de echte natuurlijk
Rez gestemd
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ben perfectie zelve, daarom kan ik in ONZ en KLB zijn.En we hebben hier geen politiebureau meer.
Pics.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:01 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Gewoon een meemaakslet dus, ga je kontje verkopen achter het politie bureau.
Pics.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mijn piemel is de perfectie zelve, die mag je wel hebben.
Hij houdt van twinks, echte jonge twinks, iets wat ik niet ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.
Vind je wel wat voor Rez. Een FOK! koppeltje.
Jij bent ook nog een jonge, gezonde knul. Niet zo moeilijk doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij houdt van twinks, echte jonge twinks, iets wat ik niet ben.Zal dus niet werken.
Oh. Nou ja. Ieder jaar valt Sinterklaas.quote:
Ik weet niet of vriend lief dat oké vind, maar misschien dat het meer richting orgy gaat, hij valt wel op ouder en harig enzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meestal loopt het op ellende uit, maar ik ga voor Robert ten Brink spelen.
Vind je wel wat voor Rez. Een FOK! koppeltje.
Ik heb wel vaker een neger gehad, maar it ain't truequote:
Toch wel jammer, had ik wel willen meemaken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Anders zou dit topic helemaal mooi zijn.
Die heb ik nuquote:
Je hebt geen idee wat een twink is hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bent ook nog een jonge, gezonde knul. Niet zo moeilijk doen.
Haten op negers.quote:
Dat zijn geen negers, die zijn zwart door de roet, anders zou het racistisch zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh. Nou ja. Ieder jaar valt Sinterklaas.
Nee, niet?quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een neger gehad, maar it ain't true
Deze warme winter had je anders bijzonder weinig aan harig.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weet niet of vriend lief dat oké vind, maar misschien dat het meer richting orgy gaat, hij valt wel op ouder en harig enzo.
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat een twink is hè?
Nee, sterker nog, alle negers die ik heb gehad vallen in de onderste 10% .quote:
Het land waar we veel geld heen hebben gestuurd.quote:
Griekenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:09 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, sterker nog, alle negers die ik heb gehad vallen in de onderste 10% .
[..]
Het land waar we veel geld heen hebben gestuurd.
Aha.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, geen lichaamshaar, niet te veel spieren, slank lichaam, babyface, etc.
quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je studiebattieboii is pas een sletje.
Maar ik ben dat niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha.
Nou ja. Ik geloof dat Demon ook een Twinkie is.
Trouwens heb ik pas één vriend gehad, dus wat nou slet?quote:
Sinds wanneer?quote:
Oh, van die gladde figuren op Vespa's.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon Italianen en Ibericos
Hij heeft haren op z'n armquote:Op zondag 9 februari 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus, geen lichaamshaar, niet te veel spieren, slank lichaam, babyface, etc.
Je wil gewoon ordinair uitgewoond worden door een neger, ik bespeur geen enkele vorm van de wil een liefdevolle relatie te hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik ben dat niet.
[..]
Trouwens heb ik pas één vriend gehad, dus wat nou slet?
Neuh, meer zo'n dropje dat van buiten hard is en van binnen zacht. Niet zo moeilijk doen, ik vind jullie wel wat voor elkaar.quote:
Sorry, maar ik wil dus echt niet iemand daten die mbo doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, meer zo'n dropje dat van buiten hard is en van binnen zacht. Niet zo moeilijk doen, ik vind jullie wel wat voor elkaar.
Picsquote:Op zondag 9 februari 2014 00:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Mij zou je volgens mij ook wel in bepaalde mate als twink kunnen omschrijven.![]()
![]()
En dan het liefst naakt in onzedelijke standjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |