Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Ik zet mijn wekker voor de Slopestylequote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:36 schreef Cavaliers het volgende:
Heracles - Cambuur, daar zet ik m'n wekker wel voor.
De wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker voor de Slopestyle
7.30
Olympische Spelen.quote:
Olumpische winterspelenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische Spelen.
Maar die worden niet op waarde geschat in VBL
Allemaal B-sporten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Olympische Spelen.
Maar die worden niet op waarde geschat in VBL
1-3quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet niet wat de uitslag van deze wedstrijd is
4-1quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Mansjester het volgende:
Ik weet niet wat de uitslag van deze wedstrijd is
Wat een pannenkoek.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Vond dit wel een mooi beeld.
[ afbeelding ]
Dartsenborden ook?quote:Op zondag 9 februari 2014 19:20 schreef Rabieluh het volgende:
Kieftenbeld sloeg naar alles wat rond was, spelers, ballen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn de beelden van Manu bij Cambuur TV nog opgedoken eigenlijk?
Je bedoelt Duits xDquote:Op zondag 9 februari 2014 19:28 schreef Grifte het volgende:
Die gast heeft wel echt een Twents hoofd
Dat schrijf je aan elkaar.quote:
Kenneth?quote:
twitter:maduc twitterde op zondag 09-02-2014 om 19:35:01Wat is er gebeurd met het begrip "aangeschoten hands". Nu wordt een regel weer eens blind toegepast. Al 3x onopzettelijk in de eredivisie reageer retweet
Lekker.quote:
Eensquote:Op zondag 9 februari 2014 19:35 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:maduc twitterde op zondag 09-02-2014 om 19:35:01Wat is er gebeurd met het begrip "aangeschoten hands". Nu wordt een regel weer eens blind toegepast. Al 3x onopzettelijk in de eredivisie reageer retweet
Niet zo haten héquote:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 9 februari 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mogen er al weer Twentefans naar Utrecht? Die wedstrijd is binnenkort toch.
Heb ik een seizoenkaart van, maar liefde is en blijft FEY.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb ik een seizoenkaart van, maar liefde is en blijft FEY.
4 bedoel je.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over paar dagen waarschijnlijk maar 2.
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Over paar dagen waarschijnlijk maar 2.
Ben je er ook bij? Krijg je een koek van mequote:Op zondag 9 februari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen gaat even van Twente winnen xD
Ik las verkeerd.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik las verkeerd.
Dacht dat hij zei dat Ajax 7 punten los stond.
Cambuur is blij dat Ajax niet op ze uit heeft kunnen lopen.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef Grifte het volgende:
Achtervolgers tevreden?
Denk dat Twente en Vitesse vooral teleurgesteld zijn dat ze niet zijn ingelopen.
Enfin, Egbers' conclusies
Nee waarschijnlijk niet, ik kijk samen met Nick lekker vanaf de bank.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben je er ook bij? Krijg je een koek van me
Inderdaad wat één bende.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Nou... mag nu wel beginnen wat mij betreft
schansspringen liep 20 minuten uit, dus begint 10 voor 11 ongeveerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
Nou... mag nu wel beginnen wat mij betreft
schansspringenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
schansspringen liep 20 minuten uit, dus begint 10 voor 11 ongeveer
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
schansspringengewoon afkappen die B-sport
Geloven in een gedateerd sprookjesboek, dan ben je niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind die Henry ook maar een enge christelijke lul
Dag koeliequote:
Gewaagde voorspellingquote:
Die is dronken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef S0nic het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Corona ofzo?
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Doe nou niet, zometeen wordt Geo weer boos
Wat denk je ervan johannes?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk weer even kijken naar de eredivisie.
Langlaufen, Biatlon is voor Haanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Geen Jan Roelfs, die mag nu het Biathlon verkanjeren.
Dat maakt me niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gekeken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat denk je ervan johannes?
Zo is Mexicano nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken.
Maar nu je dit weet ga je de hele tijd schijtlollige hints geven over de uitslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |