Kind nummer twee is slechts een wens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef Kyara het volgende:
Ik heb deze hint gekregen:
[..]
Alles met meer dan 1 kind kan ik dus wegstrepen. Maarrrr, zwanger kan natuurlijk wel........
Lieve Kyara-My-Love, wordt kinder nummer 2 op dit moment al wel afgebakken?
Ja hoor! Alleen de kaartjes nog niet lezen (weet niet meer zeker of ik ze had ingepakt of nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Sugar Daddy?![]()
Misschien is de vraag wel heel brutaal,
Maar is het eigenlijk goed als ik de inhoud vast uit het pakje haal?
Ik begreep het verkeerd en toen werd ik even heel verdrietigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:01 schreef Kyara-My-Love het volgende:
Mini is mijn mens niet meer
Dat doet mij wel een beetje zeer.
Nou vooruit, je vraagt het zo liefquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef bellelena het volgende:
Jaaa, ma-belle-bellelena, mag ik de doos al openen om nog een (halve) dag tegen de (ongetwijfeld) prachtig ingepakte pakjes te zwijmelstaren?
In de wind, met wapperende haren!
Lieve ma-belle-bellelena,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:23 schreef Ma-Belle-Bellelena het volgende:
[..]
Nou vooruit, je vraagt het zo lief
mijn kleine hartendief
Je zult wat moeite moeten doen om het uit de doos te halen
want het past maar net, daar heb ik om moeten malen
Vergeet de kaart niet op de doos
die ik zo zorgvuldig koos
Ook die mag pas morgen open
maar dan kun je de doos verder slopen
Het pakketje bevat geen hint,
het kan wel zijn dat je die elders vindt......
Mangostienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef Mangostine het volgende:
Oh MangoTango, nu je er toch bent.
Mag mijn pakje ook ge-o-pend?
De geschreven hints zijn onverpakt, dus alleen als je met je hand op je hart zult belovenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank voor de hint, nu kan ik gaan strepen! Mag het al uit de doos, of doe ik dan te ongeduldig?
Ik weet mijnequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:43 schreef Kyara het volgende:
Ooooh, jullie mogen al pakjes open maken
Mag ik ook???? volgens mij niet he.....
Zijn er al valentijns die minder secret zijn inmiddels? Buiten MangoTango dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |