Meisjes die vragen krijgen heel erg vage(n).quote:
De volgorde was fout maar was je niet blij met de twee heren dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:54 schreef L-E het volgende:
Mijn deel 1 is wel binnen, deel 2 volgt nog, denk ik. (Of keek de postmevrouw zo schuldbewust omdat ze iets achterover had gedrukt L-Ellebel?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! is grijs
en de letters zijn zwart
Maar aan jou L-Eetje
Geef ik mijn hart <3
Jouw SV voelt zich wel een klein beetje genaaid,quote:
Het is binnen, dat is heel fijn!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Juud-- het volgende:
En whhuuuttt tot zaterdag wachten om uit te pakken? Het pakje ROEPT me gewoon!
En ik ga een eerste gok doen op mijn sv: Suiker.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef L-Ellebel het volgende:
[..]
Meisjes die vragen krijgen heel erg vage(n).![]()
Ik ben hier de laatste tijd niet zo heel erg veel,
en ik heb één kat met twee ogen, hij kijkt niet eens scheel.
[..]
De volgorde was fout maar was je niet blij met de twee heren dan?
Dank voor de hint, nu kan ik gaan strepen! Mag het al uit de doos, of doe ik dan te ongeduldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh lieve Ohlieve ik heb hem nog niet, maar ik maak me geen zorgen, vrees nog maar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef OhlievePhelia het volgende:
Oofje, sloofje, tepelkloofje
In het kader van dozen en gleuven:
Heeft de postbode al iets bij je naar binnen gescheuven?
Oh! Iemand met 2 zoons, ik had 1 in mijn hoofd! Even denken hoor.. Dan blijven As, LE en Piekie (oohh gênant, over Piekie twijfel ik nu opeens!) over..denk ik. Hmmm spannend!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef Love_Juud_4_Evah het volgende:
[..]
Het is binnen, dat is heel fijn!
En neen, Suiker is niet jouw Valentijn
Ik heb dubbel zo veel kinderen als zij
En er zit geen enkel meisje bij
Dat laatste had ik al eerder verklapt
Mijn rijm-skills suck, betrapt
Ik hoop zo dat je het allemaal leuk vindt
Piekie heeft twee zoonsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Oh! Iemand met 2 zoons, ik had 1 in mijn hoofd! Even denken hoor.. Dan blijven As, LE en Piekie (oohh gênant, over Piekie twijfel ik nu opeens!) over..denk ik. Hmmm spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |