Meisjes die vragen krijgen heel erg vage(n).quote:
De volgorde was fout maar was je niet blij met de twee heren dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:54 schreef L-E het volgende:
Mijn deel 1 is wel binnen, deel 2 volgt nog, denk ik. (Of keek de postmevrouw zo schuldbewust omdat ze iets achterover had gedrukt L-Ellebel?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! is grijs
en de letters zijn zwart
Maar aan jou L-Eetje
Geef ik mijn hart <3
Jouw SV voelt zich wel een klein beetje genaaid,quote:
Het is binnen, dat is heel fijn!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef Juud-- het volgende:
En whhuuuttt tot zaterdag wachten om uit te pakken? Het pakje ROEPT me gewoon!
En ik ga een eerste gok doen op mijn sv: Suiker.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef L-Ellebel het volgende:
[..]
Meisjes die vragen krijgen heel erg vage(n).![]()
Ik ben hier de laatste tijd niet zo heel erg veel,
en ik heb één kat met twee ogen, hij kijkt niet eens scheel.
[..]
De volgorde was fout maar was je niet blij met de twee heren dan?
Dank voor de hint, nu kan ik gaan strepen! Mag het al uit de doos, of doe ik dan te ongeduldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh lieve Ohlieve ik heb hem nog niet, maar ik maak me geen zorgen, vrees nog maar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef OhlievePhelia het volgende:
Oofje, sloofje, tepelkloofje
In het kader van dozen en gleuven:
Heeft de postbode al iets bij je naar binnen gescheuven?
Oh! Iemand met 2 zoons, ik had 1 in mijn hoofd! Even denken hoor.. Dan blijven As, LE en Piekie (oohh gênant, over Piekie twijfel ik nu opeens!) over..denk ik. Hmmm spannend!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef Love_Juud_4_Evah het volgende:
[..]
Het is binnen, dat is heel fijn!
En neen, Suiker is niet jouw Valentijn
Ik heb dubbel zo veel kinderen als zij
En er zit geen enkel meisje bij
Dat laatste had ik al eerder verklapt
Mijn rijm-skills suck, betrapt
Ik hoop zo dat je het allemaal leuk vindt
Piekie heeft twee zoonsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Oh! Iemand met 2 zoons, ik had 1 in mijn hoofd! Even denken hoor.. Dan blijven As, LE en Piekie (oohh gênant, over Piekie twijfel ik nu opeens!) over..denk ik. Hmmm spannend!
Ik word verdacht! Dat voelt echt Heel Speciaalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Oh! Iemand met 2 zoons, ik had 1 in mijn hoofd! Even denken hoor.. Dan blijven As, LE en Piekie (oohh gênant, over Piekie twijfel ik nu opeens!) over..denk ik. Hmmm spannend!
Alles met meer dan 1 kind kan ik dus wegstrepen. Maarrrr, zwanger kan natuurlijk wel........quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:27 schreef Kyara-My-Love het volgende:
Oh een heel klein hintje dan misschien,
ik heb 1 kind onder de tien.
Wel nog veel meer liefde om te geven,
nummer 2 laat nog op zich wachten voorlopig even.
Hahaha, trut!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:32 schreef Cocotrinomium het volgende:
Mag ik dan toch een beetje tegenwicht geven? Ik vind deze editie niet zo leuk en eigenlijk baal ik van mijn SV. Aan de buitenkant leek dat pakket best oké, maar er zit bijna niks inMaar verder kusjekroel hoor
Misschien staat je SV morgen wel ingepakt op de stoep om je pakje live af te geven!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef Mineola het volgende:
[..]
Iedereen heeft een kat, zo lijkt het tegenwoordig![]()
Ik ben nog altijd toos pakketloos
Ik lig nog steeds te wachten bij de brievenbus. Er is al post geweest, maarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:06 schreef Slagroomvrouwtje_ het volgende:
[..]
Jouw SV voelt zich wel een klein beetje genaaid,
Want het pakje heb ik woensdag al uitgezwaaid
Ik had het dus al gisteren bij jou verwacht
Ik vloek en tier nu, maar wel zacht
Want zelf heb ik ook iets stoms gedaan
Ik liep er vanmorgen tegenaan
Ik heb cadeautje nummer 4 niet ingepakt
Ik ben door de grond gezakt
Dus als je bij de nummers enige logica mist
Is dat omdat ik me heb vergist
P.s. denk eraan:
[ afbeelding ]
OH MY GAWD!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:48 schreef Heelzwoellah het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijke Valentijn lieve Hilz!
Laat je weten of het pakketje is aangekomen?
Ga ik intussen van jou dromen..
Kind nummer twee is slechts een wens.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef Kyara het volgende:
Ik heb deze hint gekregen:
[..]
Alles met meer dan 1 kind kan ik dus wegstrepen. Maarrrr, zwanger kan natuurlijk wel........
Lieve Kyara-My-Love, wordt kinder nummer 2 op dit moment al wel afgebakken?
Ja hoor! Alleen de kaartjes nog niet lezen (weet niet meer zeker of ik ze had ingepakt of nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Sugar Daddy?![]()
Misschien is de vraag wel heel brutaal,
Maar is het eigenlijk goed als ik de inhoud vast uit het pakje haal?
Ik begreep het verkeerd en toen werd ik even heel verdrietigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:01 schreef Kyara-My-Love het volgende:
Mini is mijn mens niet meer
Dat doet mij wel een beetje zeer.
Nou vooruit, je vraagt het zo liefquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef bellelena het volgende:
Jaaa, ma-belle-bellelena, mag ik de doos al openen om nog een (halve) dag tegen de (ongetwijfeld) prachtig ingepakte pakjes te zwijmelstaren?
In de wind, met wapperende haren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |