SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 foutjes nog maar. Pingel niet gegeven, pingel wel gegeven (beide Feyenoord) en deze gele kaart. Verder fluit hij goedquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Haal die Willems-gif eens uit de OP joh.
Roda, hopelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie degradeert er volgens jullie rechtstreeks?
Ik zeg ADO
Rodaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
psvquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Ik zeg HSVquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Roda of ADO.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik zeg ADO
Fledderus heeft in het beslissende duel een schorsing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Roda zal niet degraderen jongens, ze zullen weer een wonderbaarlijke ontsnapping hebben..
En daarom was het gifje gewoon actueelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
Haal die Willems-gif eens uit de OP joh.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:28:50Elke mooie gebeurtenis van gisterenis een herinnering voor morgen❤,, reageer retweet
Je bent zelf een herinnering voor morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom was het gifje gewoon actueeltwitter:JetroWillems_15 twitterde op dinsdag 12-02-2013 om 22:28:50Elke mooie gebeurtenis van gisterenis een herinnering voor morgen❤,, reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |