Deze tweet plaatste hij toen hij 16 was, ik heb 16 jarige snuiters wel gekkere dingen horen zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Deze jongen weet precies wat hij doet hoor. Hij is wijstwitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 24-06-2010 om 18:05:30Geld is papier en papier is iets wat snel kan scheuren dus als je stoer doet met geld moet je uitkijken dat je niet failliet gaat<3 reageer retweet
zat ook nog RKC uit voor en cambuur....quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almelo
za 22-2 20.45 NEC - PSV
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV
za 8-3 20.45 PSV - FC Utrecht
Zou heel mooi zijn als we hier 12 punten pakken, maar dat zal wel niet
Iedereen hier was intellectueel toen hij 16 was zo blijkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze tweet plaatste hij toen hij 16 was, ik heb 16 jarige snuiters wel gekkere dingen horen zeggen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almelo 2 - 2
za 22-2 20.45 NEC - PSV 1 - 0
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV 1 - 2
za 8-3 20.45 PSV - FC Utrecht 2 - 1
Zou heel mooi zijn als we hier 12 punten pakken, maar dat zal wel niet
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen hier was intellectueel toen hij 16 was zo blijkt.
Hij heeft alleen nog maar matig gespeeld. Ik hoop juist dat ie torenhoge salariseisen heeft, waardoor een nieuwe club van z'n diensten kan genieten. Bakkali daar neer zetten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:13 schreef zerokil het volgende:
Ruiz was wel weer minder..
Hoop dat Ruiz haalbaar is na de zomer, anders is het gewoon weer zeer slecht beleid van Brands..
Bedankt Brandsquote:ED: Gesprekken met Bakkali over contractverlenging gaande
Marcel Brands heeft inmiddels twee gesprekken gehad met Zakaria Bakkali over mogelijke contractverlenging. De technisch manager sprak tegenover het Eindhovens Dagblad geruchten tegen dat de Belg zijn contract niet wil verlengen. De geruchten staken de kop op nadat Cocu hem niet op had genomen in de wedstrijdselectie voor het duel tegen FC Twente. Dat zou echter louter om sportieve redenen zijn gebeurd.
Dat is de glans van pure klasse.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn die uit FIFA ofzo? Lijken wel gepolijst joh die koppen.
Lijkt mij een (photo to) vector tekeningquote:Op zondag 9 februari 2014 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zijn die uit FIFA ofzo? Lijken wel gepolijst joh die koppen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 01:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is de glans van pure klasse.
Waar heb jij het nou weer over dan? Narsingh kwam pas in de 80e minuut het veld inquote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Iwanius het volgende:
PSV gefeliciteerd met jullie winst op Twente en eerlijkheidshalve heb ik als ajacied wel voor jullie zitten duimen dat jullie zouden winnen. Heb mij ook met name zitten opwinden over die Narsingh...![]()
Wat liep die te eikelen zeg! Elke keer als hij de bal kreeg onderbrak hij het spel want mijnheer ging dan op de solotoer of hield de vloeiende opzet van een aanval op, door zijn eigen wedstrijdje te spelen alias een bal te lang vast te houden en vervolgens vanwege een actie teveel te verliezen aan een tegenstander.
Werkelijk.
Liever Hendrix, Gini, hiljemark op middenveld.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef jpg97 het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoe Cocu gaat spelen als Wijnaldum weer fit is.
Lijkt me stug dat ie dan Maher én Wijnaldum laat banken.
Maar aan de andere kant zou dat dan ten koste gaan van HiljeGod, of Ji-Sung God.
Hopelijk wordt het dan banken voor Schaars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |