Omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoet: 1
Arias: 2
Bruma: 3
Hendrix: 4
Willems: 5
Schaars: 6
Hiljemark: 7
Park: 8
Ruiz: 9
Locadia: 10
Depay: afgestudeerd
Is goed. Betaal jij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
Davy ga je een keer weer mee naar psv
Voortaan maar niet meer kijken dusquote:Op zondag 9 februari 2014 12:22 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme, weken lang kijk ik die prut aan met pijn aan mijn ogen.. kan ik 1 wedstrijd niet zien, winnen ze van Twente met blijkbaar een leuke wedstrijd
Alsof ze meer dan 2 wedstrijden op winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voortaan maar niet meer kijken dus
Mwuah. Zit toch wel een stijgende lijn in.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof ze meer dan 2 wedstrijden op winnendat heeft niets met mij te maken.
Verdedigend was het gewoon zwaar bedroevend.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwuah. Zit toch wel een stijgende lijn in.
Waarom kom jij hier tegen PSV trollen?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend was het gewoon zwaar bedroevend.
PSV moet gewoon iedere wedstrijd met inzet en beleving ingaan, zonder komen ze gewoon zwaar tekort.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier tegen PSV trollen?
[/Ajaxsupporters-modus (sommigen dan, hoi Chase_Utley) als iemand een serieuze vraag stelt of een mening uit die niet de hosannasfeer onderstreept]
De verdediging van PSV is het hele seizoen al dramatisch. Bruma en co hebben minder gebracht dan velen (waaronder ik) hadden gedacht.
Stijn, ga lekker buitenspelen met al die opengetrapte deuren.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet gewoon iedere wedstrijd met inzet en beleving ingaan, zonder komen ze gewoon zwaar tekort.
Alleen moet Schaars er nog uit. Dat is een mannetje van de praatjes maar kan er in feite geen ene flikker van.
Dat zijn altijd van die dooddoeners. "Feyenoord heeft verloren want ze hadden geen inzet en ze wilden niet echt winnen ze hebben geen mentaliteit". Nee, de spelers hebben gewoon de kwaliteiten niet om week in week uit de kwaliteiten op het veld te leggen die je ook zag tegen bijv. Utrecht-uit of gisteren NEC-thuis (en dat was dan nog met een ernstig gemankeerd elftal).quote:Op zondag 9 februari 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet gewoon iedere wedstrijd met inzet en beleving ingaan, zonder komen ze gewoon zwaar tekort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |