Ik wist dat het merendeel van het Feyenoord-publiek niet zindelijk was, maar dat ze niet eens wisten waar een prullenbak voor dient, wist ik nog niet.quote:
Ja, snap ook niet zo goed waar dit op sloeg. Net als die achterlijke sterretjes met Koeman destijds.quote:
Nee die vlaggetjes bij jullie zijn lekker spontaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet zo goed waar dit op sloeg. Net als die achterlijke sterretjes met Koeman destijds.
Die geforceerde sfeeracties zijn altijd een beetje vreemd.
#immers2.0quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef Heeinz het volgende:
Pellé kan er ook helemaal niks van, miskoop
Niet echt, maar dat is minder debiel dan die sterretjes en die troep op het veld gooien imo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee die vlaggetjes bij jullie zijn lekker spontaan
Dat was niet geforceerd dat had een goede reden. Wat jij van de uitvoering vond mag jezelf weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet zo goed waar dit op sloeg. Net als die achterlijke sterretjes met Koeman destijds.
Die geforceerde sfeeracties zijn altijd een beetje vreemd.
Ik ook, jammer alleen dat Liverpool het gejat heeftquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het You never wok aloon bij Twente wel mooi.
Ik zeg ook niet of het wel of geen goede reden had, gekkerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was niet geforceerd dat had een goede reden. Wat jij van de uitvoering vond mag jezelf weten.
je bent zelf lekker spontaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee die vlaggetjes bij jullie zijn lekker spontaan
Lee Towersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ook, jammer alleen dat Liverpool het gejat heeft
Dan is het dus niet geforceerdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet of het wel of geen goede reden had, gekkerd.
Prima, je weet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het dus niet geforceerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |