Normaal alleen op mobiel zo.quote:
Nee, op mobiel is het omgedraaid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Normaal alleen op mobiel zo.
Hij heeft zo'n moeilijke stem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
In de winter eet je gewoon wat er in de winter groeit en niet iets anders wat er ergens in de zomer groeit
- DTG met snor
Volgens mij heeft mrstylo jouw UI gemaakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
In de winter eet je gewoon wat er in de winter groeit en niet iets anders wat er ergens in de zomer groeit
- DTG met snor
Eensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:42 schreef Pascalus het volgende:
Zwarte Truffel Pizza
dat klinkt erg ranzig.
Jammer dat LR hem met glittertjes heeft "opgeleukt" met bekende logo's moet je gewoon niet zelf lopen klooien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mrstylo jouw UI gemaakt.
you mean everyting to mequote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zal Clasie op zijn arm laten tattooeren voor zijn kindje?
Hehe.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 19:30:42RUST: De hand van Guus is al zichtbaar. Die van Guus Geluk dan. #PSV leidt nog steeds (2-1), maar kan nog flink aan de bak zo bij #PSVTwe reageer retweet
Sierd de Vos staat in de nieuwste VI.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mrstylo jouw UI gemaakt.
Precioes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zal Clasie op zijn arm laten tattooeren voor zijn kindje?
Keeran 15-12-14.quote:
Mijn hand is altijd zichtbaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Hehe.twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 19:30:42RUST: De hand van Guus is al zichtbaar. Die van Guus Geluk dan. #PSV leidt nog steeds (2-1), maar kan nog flink aan de bak zo bij #PSVTwe reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |