Is het eigenlijk echt elke dag om 18:00? Dus op het moment dat er veel medal events tegelijk bezig zijn?quote:
Volgens mij wel, dacht dat Jeroentje dat zei.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het eigenlijk echt elke dag om 18:00? Dus op het moment dat er veel medal events tegelijk bezig zijn?
Als die dat zegt dan is het zo, want dat is er een uit de leer van Egbers.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dacht dat Jeroentje dat zei.
Even Tijntje getweet dan maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is het eigenlijk echt elke dag om 18:00? Dus op het moment dat er veel medal events tegelijk bezig zijn?
Half uurtje autocue voorlezen, niets mis mee. Je kunt veel van de NOS zeggen, maar ze gebruiken de mensen wel op hun sterkte.quote:
Best wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:48 schreef kilon het volgende:
Ze zijn wel weer trots op hun virtuele animaties.
Virtuele foefjes zonder Herman van Zandt zijn niets waard.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best wel.
[ afbeelding ]
http://nos.nl/os2014/arti(...)tueel-in-studio.html
"De komende dagen gaan er nog meer virtuele foefjes langskomen in de studio."
Topshow
Ze was 2, 3 seconden van haar pace af. Zo'n drama was het niet..quote:Op zondag 9 februari 2014 18:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon goed schaatsen. Snap ik wel.
God van 't Hof.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
Alleen Gert van 't God is geen faal, de rest kan er geen klote van.
Evertquote:Op zondag 9 februari 2014 18:32 schreef marcodej het volgende:
Alleen Gert van 't God is geen faal, de rest kan er geen klote van.
Elke snowboardster behalve Cheryl.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:46 schreef richolio het volgende:
Zo sneu voor cherylMaar die Anderson (?)
Zonder autocue kan die gast helemaal niksquote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Marcoss het volgende:
Niet te geloven, wat praat Egbers dat weer moeizaam aan elkaar
Kater van gisteren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:14 schreef wimderon het volgende:
Smeekens was vergeten dat ie jarig was
Na de tijdsmeting leek eerst dat hij morgen jarig was, maar na de foto finish bleek hij toch vandaag jarig te zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:14 schreef wimderon het volgende:
Smeekens was vergeten dat ie jarig was
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef tralalala het volgende:
Buitenlands commentaar, altijd leuk
Nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef FredWielergek het volgende:
is de huldiging van boer al geweest?
Ja nogal idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
Ze wachtten wel tot het laatste moment zeg
De broers Six aldus Egbers.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef heywoodu het volgende:
Die inleiding bij het rodelen
"En uh, we uh, komen er uh, in in de uh samenvatting..en uh de Letse broers Sics/Sics hebben uh, ja, uh de snelste tijd uh...ge-uh-maakt."
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja nogal idd.
Wat glundert ze toch mooi he.
Ze staat er echt zo van 'Sta ik hier echt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja nogal idd.
Wat glundert ze toch mooi he.
Hij moet ook nog even wennen aan het niet hebben van een volledig oranje podium denk ik..quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:43 schreef silverhill het volgende:
[..]
50% goed, zo kun je het ook zien
Stiekem zenden ze morgen om half 9 wel gewoon uit. Dat zou pas een mol-actie zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:45 schreef alors het volgende:
Rot eens op met die WIDM cocktease, we kunnen pas over 2 weken kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |