Dan kijk je volgens mij een beetje scheef, Doge staat momenteel zelfs op een week highquote:Op zondag 9 februari 2014 19:01 schreef ukga het volgende:
heb er nu 131.000
ik zie wel dat de rpijs wat gedaald is laatste paar dagen
tevens heb ik deze actie ondersteunt (met 100 dogecoins welliswaar)
http://doge4kids.org/
hij staat nu op 0,0012dollar. week of zo geleden was het rond de 0,0018quote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan kijk je volgens mij een beetje scheef, Doge staat momenteel zelfs op een week high
Komt omdat de prijs van Bitcoin omlaag is gegaan, maar Doge/BTC is juist omhoog gegaan. Ik zelf kijk nooit naar de prijs in $/¤ bij altcoins maar naar de prijs in BTCquote:Op zondag 9 februari 2014 19:09 schreef ukga het volgende:
[..]
hij staat nu op 0,0012dollar. week of zo geleden was het rond de 0,0018
ah op die fiets. ja bitcoin is redelijk wat gedaald zag ik!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Komt omdat de prijs van Bitcoin omlaag is gegaan, maar Doge/BTC is juist omhoog gegaan. Ik zelf kijk nooit naar de prijs in $/¤ bij altcoins maar naar de prijs in BTC
Heeel hoog.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:15 schreef ukga het volgende:
[..]
ah op die fiets. ja bitcoin is redelijk wat gedaald zag ik!
maar even algemeen; hoe schatten jullie de kansen van DOGECOIN in?
Zijn die Bitcoin-munten eigenlijk wel altijd gedekt?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef Maxbet het volgende:
Ik zit er wel serieus over te denken om deze fysieke coin te bestellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je wat gemist hebtquote:Op maandag 10 februari 2014 18:49 schreef Zolder het volgende:
Dogecoin heeft net als Kanye coin potentieel aangezien het best wel eens veel aandacht zou kunnen krijgen als het maar aanslaat op sites als 9gag en daarna Facebook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |