Dat hele Sochi is sowieso een groot concentratiekamp.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het sowieso een vrij sfeerloze hal, dat kille wit
Ik verwacht dat het tijdens deze spelen toch wat eenzijdiger wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, in Vancouver waren er volgens mij ook maar twee sporten waar meer verschillende landen een medaille in wonnen.
Sinds Turijn pas dacht ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij is dat al ruim 25 jaar zo eilk
Volgens Erben kan het.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef hexje het volgende:
Dat zou wel mooi zijn als hij de 1500m zou winnen.
een beetje ala Lake Placid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hele Sochi is sowieso een groot concentratiekamp.
Daar was de huldiging wel mooi. Zeker met de huldiging van Fabris toen iedereen het volkslied mee zong.quote:
Nee, die van Blokhuijsen is knapper.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Is die medaille van Bergsma niet knapper?
2002 ook als ik het me goed herinner.quote:
Nee, gewoon verwacht. Zilver was zelfs verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef sonnyspek het volgende:
Is die medaille van Bergsma niet knapper?
Dan heb je een slecht geheugen Sassem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2002 ook als ik het me goed herinner.
Die kans zit er wel dik in ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het tijdens deze spelen toch wat eenzijdiger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |