twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 16:11:56Amerikaanse journalist tegen Sven K.: 'How long did it take to get over your disappointment of Vancouver?'Sven K.: 'It's still there.' reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 16:11:56Amerikaanse journalist tegen Sven K.: 'How long did it take to get over your disappointment of Vancouver?'Sven K.: 'It's still there.' reageer retweet
Zolang ze hem maar niet vraagt zich even voor te stellen, komt het wel goedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Willygodquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''Zo'n mooi begin hadden we niet verwacht'', zei de koning na de gouden race van Kramer in de Adler Arena.
''En dan ook nog eens met zo'n mooi olympisch record van Sven. Hulde.''
http://www.nusport.nl/sch(...)-wat-mooi-begin.html
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''Zo'n mooi begin hadden we niet verwacht'', zei de koning na de gouden race van Kramer in de Adler Arena.
Nee het was inderdaad een uitgemaakte zaak dat Nederland hier 1,2 en 3 ging worden. Had best schriftelijk af gedaan kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.
Man man man wat een opgeklopt, bloedirritant geneuzel weer in de media. Allemaal om de advertentie-inkomsten (en daarmee het inkomen van Mart Smeets en consorten) te kunnen blijven spekken.
Niemand geeft een neuk om een olympisch schaatsrecord.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Montov het volgende:
''En dan ook nog eens met zo'n mooi olympisch record van Sven. Hulde.''
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef hpeopjes het volgende:
Nee, het zal wel weer eens niet. Heel Nederland hoopte, nee verwachtte, nee eiste, dat Svennieboy hier de gouden medaille zou gaan wegkapen. Maar Willempie had het nóóit verwacht.
De Koning wel dus zo te lezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om een olympisch schaatsrecord.
Dat had ik ook niet verwacht, Russen (met name Skobrev) wat tegenvallend, van Lee had ik ook meer verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:12 schreef Pino112 het volgende:
Lee had ik echt veel beter verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht, Russen (met name Skobrev) wat tegenvallend, van Lee had ik ook meer verwacht.
Hij en Skobrev bewijzen volgens mij vooral dat je toch echt een paar keer per jaar door de pijngrens moet om jarenlang echt goed te blijven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lee had ik echt veel beter verwacht.
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hij doelde natuurlijk op de 1,2,3.
Voor mij wel, ik had dit podium zo voorspeld. Ik heb alleen niet gewed, want als je 100 euro inzette, kreeg je er maar 100,50 voor terug.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Nee het was inderdaad een uitgemaakte zaak dat Nederland hier 1,2 en 3 ging worden. Had best schriftelijk af gedaan kunnen worden.
Behalve de 5 miljoen kijkers natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Ik word echt doodziek van al dat gezeik over dat klote sotsjie. Sotsjie voor sotsjie na sotsjie hier sotsjie daar. En steeds dat overgedreven gedoe als er weer een schaatsmedaille binnen is. Terwijl Nederland al 1830 jaar op rij bijna alle medailles wegkaapt bij het schaatsen, en er van echte concurrentie al sinds de tachtigjarige oorlog bijna geen sprake meer is.
Kijk, als we nou eens een medaille zouden winnen op een onderdeel waar we nog nooit iets gewonnen hebben, skiën of ijshockey ofzo, dan zou ik het ook wel tof vinden.
Afijn media, flikker op met dat sotsjie-schaats-geneuzel de hele dag! Het interesseert namelijk bijna helemaal niemand!
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:58 schreef Perico het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik had dit podium zo voorspeld. Ik heb alleen niet gewed, want als je 100 euro inzette, kreeg je er maar 100,50 voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |