Klaver zou wel wat regelen had hij gezegd, want normaal was dat ding 600 toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Ransjih het volgende:
voor 200 hebben ze een melkmachine zegt hakim
Een melkmachine zou idd al een hele verbetering zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Ransjih het volgende:
voor 200 hebben ze een melkmachine zegt hakim
Sjon zei: 150quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een melkmachine zou idd al een hele verbetering zijn.
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een stunt zijn als Bergsma voor die arrogante Kramer blijft.
OT:
Handig gedaan, eerst de keuken, dan het laminaat eromheen leggen
Nou nou nou wat is ze gek met die beestjes, de hele dag heeft ze niets te doen en dan is twee keer koeien melken te veel werk, pppffffquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik koop je wel weer terug als ik weer thuis ben.
[ afbeelding ]
Wat wel en niet klopt bepaalt Ome Sjon welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lindy er weer in? Dat geloof ik echt niet.
Zou ook niet kloppen imho, er uit is er uit.
En nu weer over de streams.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bergsma voorlopig 2e, echt goed gedaan.
Kramer arrogant?
Mwah...leuke vriendin,leuke ouders (moeder in ieder geval), lekker centjes verdiend en ook dat verdiend.
Heb nog een handtekening van zijn vader,is nu *goud* waard
Dat is een waarheid als een koe.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat wel en niet klopt bepaalt Ome Sjon wel
Dat gezever over die OS steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |