Dat is dan ook een wonderbaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Remzz het volgende:
Babenko heeft vast ook een keer in Alma Ata 6,05 gereden ofzo
Dat is een uitzonderingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bradbury won niet omdat ie echt goed was
Handgeklokt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Remzz het volgende:
Babenko heeft vast ook een keer in Alma Ata 6,05 gereden ofzo
Of iets als roeien. Niet elk land heeft immers een rivier.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de hele winterspelen, er doet immers maar een klein aantal landen serieus aan mee.
Hoe wil je in gebieden zuidelijker dan Europa ooit serieus deelnemen aan wintersporten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Of de hele winterspelen, er doet immers maar een klein aantal landen serieus aan mee.
Er is alleen een windmachine.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Remzz het volgende:
Schaatsen is wel 1 van de eerlijkste sporten op de OS. Geen jurysport en niet afhankelijk van weersomstandigheden.
Handgekloktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een wonderbaan
En luchtcirculatiequote:
Maar met zijn mentaliteit kan je toch nooit goed zijn in wat je doet? Dat bewijst 'ie vandaag ook...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb ik minder last van. Zie sporters graag goed zijn in wat ze doen. Welke motivatie daar achter zit zal me aan me reet roesten.
Dweilen met wodka.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Nadat de Russen zijn geweest kunnen ze dat ijs lekker verkloten tijdens de dweil.
okequote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Als schaatsen saai is kijk je toch gewoon niet?
Damn hoe moeilijk kan het zijn
"Hij verspilt helemaal geen energie" volgens Hersman.... hij had ook de lift kunnen nemen hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef opperkleurder het volgende:
Mooie analyse van de traplopende Kramer
Je begrijpt dat ik meeging in het sarcasme?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe wil je in gebieden zuidelijker dan Europa ooit serieus deelnemen aan wintersporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |