quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Maxbet op 08-02-2014 16:00:49 ]
Leuke dag indeedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik heul niet, maar ok Toto en Damart en Mu waren er ook bij. Het was een leuke dag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
maxbet & trolletjeJij en slaapscheet bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Maxbet op 08-02-2014 16:02:05 (Moet ik hier ook nog edits gaan doen ) ]Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Waar is slaapscheetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij en slaapscheet bedoel je
je bent zelf een puntzipquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef MichaelScott het volgende:
Die plaatjes kunnen zo toegevoegd worden aan trolletje.zip
wtfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij en slaapscheet bedoel je
Apple-paupers gaan naar de Subwayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Insiders jokespeciaal voor jou Maxie
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er hier mensen met AltSwap stocks? Het ziet er naar uit dat de site nog niet gelaunched is, riekt naar scam.
Ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.
Ah, gecondoleerd.quote:
Ik heb er 6, ik zie wel wat t word.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.
Ben nu aan het kijken of ik er nog met winst uit kan stappenquote:
Toto, lieverd: Zo hossel je nooit en vrouw en zeker mij nietquote:
Ik ga ze ook verkopen denk ik, hun topic op bitcointalk loopt ook totaal niet..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken of ik er nog met winst uit kan stappen
Okéquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Maxbet het volgende:
Zo, nog 1 sigaretje en dan is Maxbet er weer vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |