http://forum.fok.nl/user/history/416443quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is in BIT relevant omdat?
Jij bent al modquote:
Top 100 voor reeks "Cryptocurrencies #1 And so it begins" van 07-02-2014 t/m 08-02-2014
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Toto69 het volgende:
GO TOTO
VOTEFORTOTO
UNLESS YOU'RE QUEER
OK EVEN IF YOU'RE QUEER
+1 edceteraquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Poll: Onze nieuwe mod
• roislecxe
• Toto69
• Maxbet
• Leafeon672
• MichaelScott
• dimmak
• Nattekat
• smiths
• ikwiltrolletje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Wat voor Toto pleit, is dat in het verleden ook veelposters mod zijn geworden en dat sindsdien de kwaliteit van hun posts met sprongen vooruit is gegaan.
Nice to meet you. I'm nobody.quote:
Nice to meet you too.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nice to meet you. I'm nobody.
Zou dat voor Toto echt opgaan denk je?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Wat voor Toto pleit, is dat in het verleden ook veelposters mod zijn geworden en dat sindsdien de kwaliteit van hun posts met sprongen vooruit is gegaan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef MichaelScott het volgende:
Wie gaat er eigenlijk weg dan?
sitting?![]()
µ?2
Maxbet?![]()
quote:
Een vrouw als mod.quote:
Ach, slechter kan het niet worden, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou dat voor Toto echt opgaan denk je?
Which leads us to the question; can a woman really be a mod, or will she just menstruate all over the forum?quote:
ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wie had het hier een keer over New Girl? Leek me echt stom maar ik vind het grappigdus thanks voor de tip want ik wilde het nooit aanklikken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef MichaelScott het volgende:
Wie gaat er eigenlijk weg dan?
sitting?![]()
µ?2
Maxbet?![]()
Nederland bovenaan in de medaillespiegel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel even over naar de Olympische Spelen; staan er 3 nederlanders op het podium. Ok dan
Kan me echt gestolen worden datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nederland bovenaan in de medaillespiegel.![]()
![]()
Dus je gaat niet naar het bobsleeën kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me echt gestolen worden dat
De zomerspelen zijn 100x meer interessant, dit is gewoon hetzelfde als het NK schaatsen voor mij.
Bobsleeënquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar het bobsleeën kijken?
Haterquote:
QFTquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |