Wat vond je van Tool?quote:
Tja, een ander woord kan ik er ook niet aan geven, maar je vroeg snoeihard, dan krijg je hetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks mis met metal, maar dit is bagger
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik lust het ook niet, ook al heeft het niks met Apple te maken maar van jou verwacht ik niks anders. Want gezien het feit dat je sowieso al niet zo goed bent in spellen of begrijpend lezen, ligt het redelijkerwijs niet in de lijn der verwachtingen dat je ineens goed bent in het aanvoeren van relevante argumenten en/of het leggen van verbanden.
. Maar geeft nie horrr
![]()
Mijn probleem met Subway is dat ik het om de 1 of andere reden 1 keer per jaar probeer en dat ik het elke keer dezelfde droge kleffe smaakloze zooi vind. Waarom ben ik dan zo mongolisch om het steeds weer te proberen..
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Want gezien het feit dat je sowieso al niet zo goed bent in spellen of begrijpend lezen, ligt het redelijkerwijs niet in de lijn der verwachtingen dat je ineens goed bent in het aanvoeren van relevante argumenten en/of het leggen van verbanden
Jup, ik denk NOBL gaat verdubbelen. De announcement is pas geplaatst. Hier ook nog wat extra ingeslagen op 91 zojuist...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef smiths het volgende:
net wat NOBL ingeslagen op 91 en op 97. Zie ik nu dat er een paar buywalls staan op 110,109 en 100 satoshi.
Die announcement van de marketplace van 8u terug?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jup, ik denk NOBL gaat verdubbelen. De announcement is pas geplaatst. Hier ook nog wat extra ingeslagen op 91 zojuist...
Ja, maar niet iedereen zit op bitcointalk van noble te kijken denk ik zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef smiths het volgende:
[..]
Die announcement van de marketplace van 8u terug?
miss wachten tot een nieuwe 9x?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit te twijfelen om de overige 1/3 van mijn BTC in NOBL te stoppen nu...
Ik koop zo nog wat bij op 112, dat is mijn buyorder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit te twijfelen om de overige 1/3 van mijn BTC in NOBL te stoppen nu...
Trolletje als mijn verpleegstertje of als thuishulp als oud en kreupel benquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Trolletje als mijn verpleegstertje of als thuishulp als oud en kreupel ben![]()
"Het is niet AUW, maar AOW Owe"
ja inderdaad, gaat snel zo!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef smiths het volgende:
120 word weggevreten.
heb daar net maar 0,4 btc ook op gekocht.
wut...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie opeens LEAF staan, schrik me een ongeluk
Ik sta al op 25% winst op 2/3 van mijn fortuin, dat wil ik ook op de rest halenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
hmm, als ik nu al mn noble dump stat ie weer op 90 :p
Oeh, oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tool is altijd prima te doen, maar sober was een beetje soft voor wat ik in gedachte had
Niet doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
hmm, als ik nu al mn noble dump stat ie weer op 90 :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |