https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Je verkracht mijn naamquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:46 schreef roislecxe het volgende:
Kaap de goede hoop, daar is Leafon goed in.
RAPE RAPE RAPE!!!!quote:
Ik ging wel allin, dus ik ben net even uitgestapt om te kijken of ze die 2btc wall kunnen opeten of niet..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef Nattekat het volgende:
10% winst op SMC al, sweet
Jammer dat ik niet allin ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef MichaelScott het volgende:
WowTR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Nee doe het niet!quote:
Te laat.quote:
Dat is oranje is nog een buyorder die je ergens hebt staan.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet van mij... aardig
geen dankquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet van mij... aardig
Oja... kutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:00 schreef smiths het volgende:
[..]
Dat is oranje is nog een buyorder die je ergens hebt staan.
Vertelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Godver, wat een lullige note heb ik gekregen
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Voor je droge kat kloon?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
WEEKEND. IK HEB HET.![]()
Eindelijk
Weekendquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
WEEKEND. IK HEB HET.![]()
Eindelijk
Verschil is misschien klonen en je voordoen als een andere identiteit i.p.v praktisch klonenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nergens in de algemene voorwaarden dat het niet mag
Klonen was niet de redenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
Verschil is misschien klonen en je voordoen als een andere identiteit i.p.v praktisch klonen![]()
Max weet waarschijnlijk hoe dat zit.
Wat was wel de reden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klonen was niet de reden
Deze is van een paar weken geleden.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat nergens in de algemene voorwaarden dat het niet mag
quote:m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
Ga ik kijkenquote:
Leuke liedje ahbiquote:
Older naoquote:
Tsssquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:32 schreef Maxbet het volgende:
onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
DMs posten valt daar zeker onder?
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Quoten van het bericht waar het allemaal om draait mag vast wel, maas in de wet
Ja maar geheimhoudingsplichtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:35 schreef Nattekat het volgende:
Quoten van het bericht waar het allemaal om draait mag vast wel, maas in de wet
En als die user geen troll is dan zien we de komende dagen een flinke prijsstijging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Noblecoin gaat vanaf 11 feb. een nieuwe market openen.. hou het in de gaten! Ik sla wat noble's in... kan wel wat worden
- emo.giffen doe je maar op je werk -quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
-niet doen-
[Dit bericht werd 100% gewijzigd door Maxbet]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:50 schreef MichaelScott het volgende:
-niet doen-
[Dit bericht werd 100% gewijzigd door Maxbet]
Vooral dit:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
-Terug aan het werk jij-
[Dit bericht werd 100% gewijzigd door Toto69]
quote:[Dit bericht werd 100% gewijzigd door Maxbet]
[ Bericht 81% gewijzigd door MichaelScott op 08-02-2014 14:52 ]
Kunnen wij niet zien...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:55 schreef Maxbet het volgende:
[ Bericht 81% gewijzigd door MichaelScott op 08-02-2014 14:52 ]
Volgens de regels welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
Betekent dit trouwens een ban voor Maxbet?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
Is ook niet waar.
quote:m. Het plaatsen van informatie verkregen uit een besloten gedeelte van FOK!, dat wil zeggen een gedeelte waar niet alle bezoekers toegang tot hebben, of het op welke wijze dan ook verspreiden van deze informatie zonder uitdrukkelijke toestemming is reden voor onmiddellijke en permanente uitsluiting van FOK!
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
Is ook niet waar.
Banquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nieuwe mod wordt MaxbedNattekat
IKquote:
Hiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:57 schreef Leafeon672 het volgende:
- Niet waar -
[Dit bericht werd 100% gewijzigd door Edcetera]
Je zit op je verkeerde account Toto.quote:
Neequote:
ksssttquote:
De meeste mensen op FOK! kennen je niet eens.quote:
Dat is in BIT relevant omdat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De meeste mensen op FOK! kennen je niet eens.
quote:
http://forum.fok.nl/user/history/416443quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat is in BIT relevant omdat?
Jij bent al modquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:08 schreef Toto69 het volgende:
GO TOTO
VOTEFORTOTO
UNLESS YOU'RE QUEER
OK EVEN IF YOU'RE QUEER
+1 edceteraquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Nattekat het volgende:
Poll: Onze nieuwe mod
• roislecxe
• Toto69
• Maxbet
• Leafeon672
• MichaelScott
• dimmak
• Nattekat
• smiths
• ikwiltrolletje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Wat voor Toto pleit, is dat in het verleden ook veelposters mod zijn geworden en dat sindsdien de kwaliteit van hun posts met sprongen vooruit is gegaan.
Nice to meet you. I'm nobody.quote:
Nice to meet you too.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nice to meet you. I'm nobody.
Zou dat voor Toto echt opgaan denk je?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:10 schreef DaMart het volgende:
Wat voor Toto pleit, is dat in het verleden ook veelposters mod zijn geworden en dat sindsdien de kwaliteit van hun posts met sprongen vooruit is gegaan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef MichaelScott het volgende:
Wie gaat er eigenlijk weg dan?
sitting?![]()
µ?2
Maxbet?![]()
quote:
Een vrouw als mod.quote:
Ach, slechter kan het niet worden, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou dat voor Toto echt opgaan denk je?
Which leads us to the question; can a woman really be a mod, or will she just menstruate all over the forum?quote:
ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wie had het hier een keer over New Girl? Leek me echt stom maar ik vind het grappigdus thanks voor de tip want ik wilde het nooit aanklikken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:13 schreef MichaelScott het volgende:
Wie gaat er eigenlijk weg dan?
sitting?![]()
µ?2
Maxbet?![]()
Nederland bovenaan in de medaillespiegel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel even over naar de Olympische Spelen; staan er 3 nederlanders op het podium. Ok dan
Kan me echt gestolen worden datquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nederland bovenaan in de medaillespiegel.![]()
![]()
Dus je gaat niet naar het bobsleeën kijken?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me echt gestolen worden dat
De zomerspelen zijn 100x meer interessant, dit is gewoon hetzelfde als het NK schaatsen voor mij.
Bobsleeënquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar het bobsleeën kijken?
Haterquote:
QFTquote:
quote:
wnneer is bobleeen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dus je gaat niet naar het bobsleeën kijken?
16 feb. 17:15quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:35 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
wnneer is bobleeen?
Jamiaca![]()
dge
Ok, 2 dagen na Valentijn, kunnen we ze nog een bloemmetje sturen als hart onder de riem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
16 feb. 17:15
Tweemans
Dat is wat Google me zegt, tijden zouden Nederlands moeten zijn geloof ik.
Ik volg de spelen helemaal niet, maar ik denk wel dat ik naar die Jamaicanen ga kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok, 2 dagen na Valentijn, kunnen we ze nog een bloemmetje sturen als hart onder de riem.
* edcetera Zet datum gelijk in z'n agenda
Ja maar..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
die hele spelen zullen me gestolen worden
op FB ook al 20 statussen over goud brons zilver bullshit
tyft op
The Grinch who stole the Winter Olympicsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
tyft op
Insiders jokequote:
quote:
Wie was de derde laag van de sandwich?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Insiders jokespeciaal voor jou Maxie
HowToBasicquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jamaica iig 1 gouden plakquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:50 schreef Toto69 het volgende:
tyft op
Dat bedoel ik heul niet, maar ok Toto en Damart en Mu waren er ook bij. Het was een leuke dag.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wie was de derde laag van de sandwich?
Zeg alsjeblieft dat dat gewoon verf is.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat dat gewoon verf is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Maxbet op 08-02-2014 16:00:49 ]
Leuke dag indeedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik heul niet, maar ok Toto en Damart en Mu waren er ook bij. Het was een leuke dag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
maxbet & trolletjeJij en slaapscheet bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Maxbet op 08-02-2014 16:02:05 (Moet ik hier ook nog edits gaan doen ) ]Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Waar is slaapscheetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij en slaapscheet bedoel je
je bent zelf een puntzipquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:02 schreef MichaelScott het volgende:
Die plaatjes kunnen zo toegevoegd worden aan trolletje.zip
wtfquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jij en slaapscheet bedoel je
Apple-paupers gaan naar de Subwayquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef TimKuik het volgende:
Zijn er hier mensen met AltSwap stocks? Het ziet er naar uit dat de site nog niet gelaunched is, riekt naar scam.
Ikquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.
Ah, gecondoleerd.quote:
Ik heb er 6, ik zie wel wat t word.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig maar 2, er was hier laatst iemand die er 39 had.
Ben nu aan het kijken of ik er nog met winst uit kan stappenquote:
Toto, lieverd: Zo hossel je nooit en vrouw en zeker mij nietquote:
Ik ga ze ook verkopen denk ik, hun topic op bitcointalk loopt ook totaal niet..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:10 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ben nu aan het kijken of ik er nog met winst uit kan stappen
Okéquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Maxbet het volgende:
Zo, nog 1 sigaretje en dan is Maxbet er weer vandoor.
Bedankt voor het meldenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Maxbet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef Maxbet het volgende:
Iemand nog een snoeihard muziekje voor tijdens het klaarmaken?
Niet eens mobiep? Werken zeker...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef Maxbet het volgende:
Later op de avond zal ik zeker wel een keer mobiep langskomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet eens mobiep? Werken zeker...
Ja ik lust het ook niet, ook al heeft het niks met Apple te maken maar van jou verwacht ik niks anders. Want gezien het feit dat je sowieso al niet zo goed bent in spellen of begrijpend lezen, ligt het redelijkerwijs niet in de lijn der verwachtingen dat je ineens goed bent in het aanvoeren van relevante argumenten en/of het leggen van verbandenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Apple-paupers gaan naar de Subway![]()
Die nep-kaas en salami in die vitrine zien liggen![]()
Deze hard genoeg:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:16 schreef Maxbet het volgende:
Niks mis met metal, maar dit is baggerquote:
Thanks, klinkt wel tofquote:
Het is niet dat de mods in dit topic moderaten ofzoquote:
zo rebels jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik had al bijna ( . ) ( . ) gepost
en ook bijna 8====D-- gepost
gelukkig had ik het nog niet gedaan, pfeww
Gelukkig heb je dat niet gedaan, had je weer een note gekostquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik had al bijna ( . ) ( . ) gepost
en ook bijna 8====D-- gepost
gelukkig had ik het nog niet gedaan, pfeww
Omg ja echt gelukkig niet gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet gedaan, had je weer een note gekost
Wat vond je van Tool?quote:
Tja, een ander woord kan ik er ook niet aan geven, maar je vroeg snoeihard, dan krijg je hetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niks mis met metal, maar dit is bagger
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik lust het ook niet, ook al heeft het niks met Apple te maken maar van jou verwacht ik niks anders. Want gezien het feit dat je sowieso al niet zo goed bent in spellen of begrijpend lezen, ligt het redelijkerwijs niet in de lijn der verwachtingen dat je ineens goed bent in het aanvoeren van relevante argumenten en/of het leggen van verbanden.
. Maar geeft nie horrr
![]()
Mijn probleem met Subway is dat ik het om de 1 of andere reden 1 keer per jaar probeer en dat ik het elke keer dezelfde droge kleffe smaakloze zooi vind. Waarom ben ik dan zo mongolisch om het steeds weer te proberen..
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Want gezien het feit dat je sowieso al niet zo goed bent in spellen of begrijpend lezen, ligt het redelijkerwijs niet in de lijn der verwachtingen dat je ineens goed bent in het aanvoeren van relevante argumenten en/of het leggen van verbanden
Jup, ik denk NOBL gaat verdubbelen. De announcement is pas geplaatst. Hier ook nog wat extra ingeslagen op 91 zojuist...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:28 schreef smiths het volgende:
net wat NOBL ingeslagen op 91 en op 97. Zie ik nu dat er een paar buywalls staan op 110,109 en 100 satoshi.
Die announcement van de marketplace van 8u terug?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:30 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jup, ik denk NOBL gaat verdubbelen. De announcement is pas geplaatst. Hier ook nog wat extra ingeslagen op 91 zojuist...
Ja, maar niet iedereen zit op bitcointalk van noble te kijken denk ik zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:31 schreef smiths het volgende:
[..]
Die announcement van de marketplace van 8u terug?
miss wachten tot een nieuwe 9x?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit te twijfelen om de overige 1/3 van mijn BTC in NOBL te stoppen nu...
Ik koop zo nog wat bij op 112, dat is mijn buyorder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Zit te twijfelen om de overige 1/3 van mijn BTC in NOBL te stoppen nu...
Trolletje als mijn verpleegstertje of als thuishulp als oud en kreupel benquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Trolletje als mijn verpleegstertje of als thuishulp als oud en kreupel ben![]()
"Het is niet AUW, maar AOW Owe"
ja inderdaad, gaat snel zo!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef smiths het volgende:
120 word weggevreten.
heb daar net maar 0,4 btc ook op gekocht.
wut...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie opeens LEAF staan, schrik me een ongeluk
Ik sta al op 25% winst op 2/3 van mijn fortuin, dat wil ik ook op de rest halenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
hmm, als ik nu al mn noble dump stat ie weer op 90 :p
Oeh, oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tool is altijd prima te doen, maar sober was een beetje soft voor wat ik in gedachte had
Niet doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
En het antwoord van de dev:quote:i would require 1000000 coins, and if it does not reach 0.000005 before 11th feb i do not get my bounty
Instappen mensen.quote:Hi guys, just a quick update. The marketplace has drawn quite a bit of interest behind the scenes from various parties. We are accepting the offer from greenbeans for example but monitoring it and it must come with certain guarantees. Rewards for getting us in touch with interested parties and marketing NobleCoin for greater exposure need to be rewarded but hopefully not at a cost to the perceived stability and legitimacy of a coin.
Bounties will not be paid out immediately - their effectiveness must be measured and accepted. We are working hard (as well as one can in this environment) behind the scenes to weed out pump & dumps, scams and market manipulation to protect the community and coin as best we can. Obviously we can't stop it completely - they don't call this the wild west for no reason, but we're staying as noble as we can. Cheers.
En dan zeker mijn BTC-account waar ik hard voor gewerkt gespeculeerd heb plunderen zekerquote:
Hoe lang blijf je in Polen?quote:
Vanochtend teruggekomenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je in Polen?
Flink prijsje dan, zo'n taxi'tje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef µ het volgende:
[..]
Vanochtend teruggekomen.
Taxi reed om 04:00 weg in Polen (met mij erin).
ik zet zo een sell wall van 50 BTC op 25quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... kutvolume voor NOBL, ik kan het zo terugbrengen naar 109 met mijn minifortuin
Als we nou met zn alle de koers drukkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... kutvolume voor NOBL, ik kan het zo terugbrengen naar 109 met mijn minifortuin
Met de taxi naar de airport. Drie kwartier, ¤30quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flink prijsje dan, zo'n taxi'tje.
* µ denkt terug aan zijn haar enige busvakantie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:52 schreef Leafeon672 het volgende:
Met de taxi vanuit Polen naar Nederland
Voor hoeveel BTC heb jij gekocht dan? staat wel even 4btc walletje he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Als we nou met zn alle de koers drukkenkunnen we daarna voordelig inkopen :p
TIPSquote:
NVCquote:
HA.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:55 schreef Slaapscheet het volgende:
Ik weet nog toen ik 300K Noble op 50 satoshi dumpte.
Niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef smiths het volgende:
[..]
Toto, wanneer ga jij weer in de crypto's?
TAXIs wereldwijd = oplichtersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef µ het volgende:
[..]
Vanochtend teruggekomen.
Taxi reed om 04:00 weg in Polen (met mij erin).
U riep?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:56 schreef TimKuik het volgende:
Javascript werkt niet meer bij mij, wat is deze
Fucking loemenadi op mijn computer ofzo...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |