Ik ben er bang voor dat hij het allemaal wel rot bedoeld... zelfde met dat brons in Vancouver na de foute wissel van Sven... dat had ook een tikkie terughoudender gekund in mijn ogenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.
Ja en toen Sven de verkeerde baan in reed, werd 'ie ook per ongeluk een beetje te enthousiast... volgens mij is het gewoon een grote hufter, niks meer of minder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, bij Bob denk ik altijd dat hij het niet zo bedoelt maar dat alles wat hij zegt er onhandig uit komt.
Ja, maar dat is je eigen keuze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kun je tijdens de 1500 vrij eerst naar 3 series spartelende kleuters kijken ja
Edwin Shopstwitter:edwinwinkels twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 13:23:58Gaat IOC misschien toch ooit schrappen. Al een uur geschaatst en er is nog niets gebeurd. Verkoopt niet. #5000m reageer retweet
Ach, beter dan Burt Carvillagequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:27 schreef Slobeend het volgende:
Edwin Shopstwitter:edwinwinkels twitterde op zaterdag 08-02-2014 om 13:23:58Gaat IOC misschien toch ooit schrappen. Al een uur geschaatst en er is nog niets gebeurd. Verkoopt niet. #5000m reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |