SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En irriteert zich dan ook mateloos aan de mensen die de woorden als en dan verkeerd gebruiken.
Voorbeeld:
Hij is beter als mij![]()
Ik ben even oud dan mijn zus
Hoe moeilijk kan het zijn om dit soort woorden gewoon in de juiste context te plaatsen?
Klacht: 'Nederlanders' die de Nederlandse taal slechter beheersen als mij
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
2quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
ts is slechhter as mij
mij sszus is 4, ik ben 2
mij sus is over paar jaar 100, hoe oud ben ik nu???
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef trolley het volgende:
TS is taalnazi:
En irriteert zich dan ook mateloos aan de mensen die de woorden als en dan verkeerd gebruiken.
Niet snappen dat die met opzet is gemaaktquote:
Uhu, probeer je er maar niet uit te lullen. Daar wordt het alleen maar nog meer genant door.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:39 schreef trolley het volgende:
[..]
Niet snappen dat die met opzet is gemaakt
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uhu, probeer je er maar niet uit te lullen. Daar wordt het alleen maar nog meer genant door.
Hoe moeilijk kan het zijn om dit soort woorden gewoon in de juiste context te plaatsen?
TS is taalnazi:Terechte klacht in schrijven. In een gesprek is het geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En irriteert zich dan ook mateloos aan de mensen die de woorden als en dan verkeerd gebruiken.
Voorbeeld:
Hij is beter als mij![]()
Ik ben even oud dan mijn zus
Klacht: 'Nederlanders' die de Nederlandse taal slechter beheersen als mijOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Toch een erfelijke aandoening?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja het gehandicapte neefje, laat hem maar.
Nog gehandicapter als jouw?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja het gehandicapte neefje, laat hem maar.
Met opzet heb ik de dan/als fout al genegeerd. Als je het goed had willen doen had je natuurlijk 'joune' geschreven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je snapt zelf hoop ik ook wel waarom er 'jouw' staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |