Bang dat haar Bram nattigheid voelt over het feit dat ze zelf ook nattigheid voelde met Paul onder de douche.quote:
kep liever dat ze het lang opkroppen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:38 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Jee ik ben zo blij voor die jongens, kunnen ze lekker sparren en hun iritaties wegboksen. Echt fijn
ze heeft met google gespeeld en zag het douche filmpje.ook geen brief gehadquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef sjaan58 het volgende:
Hoe weet ze dat heeft ze brief gehad?
Het schijnt dat ze de ophef over 'de kus' op het net heeft meegekregen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:39 schreef sjaan58 het volgende:
Hoe weet ze dat heeft ze brief gehad?
Ik denk dat ze leuker gaan worden. Nu zijn ze uitgeblust door al dat gezeik en geruzie. Grappen maak je eerder als je ontspannen bent. En ik denk ook, dat ze in dat opzicht boven die anderen uitstijgen. Lekker relativerend..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:38 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kep liever dat ze het lang opkroppen.
en dan...en dan..
kaboem! bam in your face!
nou 10 keer raden welk muziekje ze er onder zetten op tvquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:41 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nou 10 keer raden welk muziekje ze er onder zetten op tv
Adblocker aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:42 schreef sjaan58 het volgende:
Och jezus dat wordt een drama met Billy thanks kan niet quote op de een of andere manier....
hmm. mwah. nou. ehh. kweenie. relativeren maakt het niet gegarandeerd leuker om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze leuker gaan worden. Nu zijn ze uitgeblust door al dat gezeik en geruzie. Grappen maak je eerder als je ontspannen bent. En ik denk ook, dat ze in dat opzicht boven die anderen uitstijgen. Lekker relativerend..
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Maria44 het volgende:
Ik kan ook niet meer quoten...
Maar welk muziekje?
had ik ook, adblock uitzettenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:42 schreef sjaan58 het volgende:
Och jezus dat wordt een drama met Billy thanks kan niet quote op de een of andere manier....
Dit. Het zal er nog saaier door worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hmm. mwah. nou. ehh. kweenie. relativeren maakt het niet gegarandeerd leuker om naar te kijken.
je bokst toch niet met je keel? Maar vanavond kunnen ze niet heen of weerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:42 schreef Joezi het volgende:
Oh god.. Hakim gaat boksen tijdens zijn ziekte, wat een bikkel is het toch
he's gonna bitchslap his sorry assquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat schimmelratje slaat echt als een wijf
Ik denk het niet. Ze gaan inspelen op het serieuze gedoe van Hakim en consorten en ze flink in de maling nemen en dat gaat Hakim al helemaal niet trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit. Het zal er nog saaier door worden.
Dit ja, zag Jimmy net gewoon zitten glunderenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:45 schreef schizolientje het volgende:
het is nu het geld al dubbel en dwars waard. En ik vind het erg leuk voor jim, geen zijkerd maar toch iets voor elkaar nu. Hielp wel paul de afgelopen dagen stilletjes
Hoop dat je gelijk krijgt. Maar dan hadden ze dat allang kunnen doen, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:45 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze gaan inspelen op het serieuze gedoe van Hakim en consorten en ze flink in de maling nemen en dat gaat Hakim al helemaal niet trekken
duurt nog ff.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:49 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Off topic: Sven gaat straks rijden
14.30 uur ongeveer. Veel sport.... boksen, schaatsen.quote:
dat was ijshockey.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
14.30 uur ongeveer. Veel sport.... boksen, schaatsen.
Dan kun je me opvegen. En Ruud ook, hoop ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:51 schreef renevanlaaren het volgende:
o ruud nu die slaat die man vast op zijn neus![]()
Gister had ie het erover dat ie misschien zijn afro laat staan. Maar volgens mij heeft ie ook last van echte kaalheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:54 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Dit is wel even goed voor ze. Ik zie Jimmy ook veel liever met baret op, zonder ziet hij er oud uit.
jah dat zie je duidelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gister had ie het erover dat ie misschien zijn afro laat staan. Maar volgens mij heeft ie ook last van echt kaalheid.
Is aan het begin ook zo, want je moet jezelf steeds corrigeren. Dekking omhoog en zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:53 schreef Joezi het volgende:
haha boksen is teveel denkwerk voor Ruud
Diepgaande intrigesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dit is zo goed voor ze, als ze ruzie hebben..gewoon even uitknokken! Ik vind die kleine, stomme ruzietjes niks hoor. Liever diepgaande intriges..:)
Dat is dus ook duidelijk,quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:01 schreef Parlay het volgende:
Lot en Isa over het al dan niet houden van de koeien.
Denk het wel ja, beter misschien ook welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is dus ook duidelijk,![]()
eruit.
Het is gewoon pure luiheidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Lot terwijl ze aan het breien is over de koeien: het is een hele grote verantwoordelijkheid waarin wat steekjes zijn laten vallen.
Ik moest lachen.
Dan hoeven die kutten helemaal niet meer op te staanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
Denk het wel ja, beter misschien ook wel
Helaas wel. Jammer genoeg krijgen auto's vaak het imago van de eigenaars.quote:
Mwoah, kan me wel een beetje voorstellen dat ze er geen zin meer in heeft, Maar ik moest vooral lachen om de woordkeuze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure luiheid
En ik probeer nog wel on-topic te blijvenquote:
Ik zou het ook niet willen doen, gedoe iedere keer. Als ze boer hadden willen worden hadden ze dat wel gedaan toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure luiheid
En ten tweede, pakken melk, yoghurt, kaas en slagroom is veel makkelijker kopen bij de Plus, en kost toch geen drolquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Parlay het volgende:
Lot wil niet achter haar naam hebben dat ze de dieren niet goed verzorgd.
's Nachts langer doorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoeven die kutten helemaal niet meer op te staantenminste, niet voor 1 of 2
Ja die was leuk!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef Ransjih het volgende:
geintje van emil net, bij combinatie van ruud kreeg hij lichte knal tegen zn kop,hij roept : gioooo kom snel, gio in zn nakie, want die was douchen
snel broek aan en plaats innemen van emil
ruud weer de combinatie en mist gio's hoofd op een haar na
Kunnen ze allemaal weer ademhalen en vooral slapen. Geen gebrom van de koeling, niet op de klok letten, niet vroeg opstaan en...zoveel voordelen. Ik gun die lieverds een lekker weiland bij John hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Parlay het volgende:
Juistquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En ten tweede, pakken melk, yoghurt, kaas en slagroom is veel makkelijker kopen bij de Plus, en kost toch geen drol
Ik slaap al zo weinig. Dan 's middags maar een powernapquote:
Ik roep het al vanaf dag 1, weg met die beestenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jup. Beter voor de koeien en beter voor de streamers. Win-win
Ik ga Sven kijken, doen ze expresquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
nu centraal graag ik moet zo weg
Beetje laat voor he.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:05 schreef Parlay het volgende:
geen utopiakaas meer (verliespostje van ruim 1000 per maand ( 15 kazen per week )quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jup. Beter voor de koeien en beter voor de streamers. Win-win
Goed excuus toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik slaap al zo weinig. Dan 's middags maar een powernap
Ja maar.....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
geen utopiakaas meer (verliespostje van ruim 1000 per maand ( 15 kazen per week )
geen utopiapannekoeken meer
win-win ?
NU!! centraal AUB, er is een dweilpauze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:09 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik ga Sven kijken, doen ze expres
Komt camping voor in de plek en nog wat dingen hadden ze het over.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
geen utopiakaas meer (verliespostje van ruim 1000 per maand ( 15 kazen per week )
win-win ?
Dit heeft hakim zeker voorgerekend allemaal. Die zal wel voorrekenen dat een camping e.d. veel meer oplevertquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
win-win ?
en geen kaasjes, boer klaver moet weigeren zich voor dat karretje te laten spannen. T is potverdorie de enige verantwoording die ze hebben en die willen ze al na een goeie maand opgevenquote:
Die kazen blijven wel komen, Hakim wil er 30 per week. Van Aike mochten ze het niet meer over "de deal met boer sjon hebben" Ekte Utopia-kazen he...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
win-win ?
Die melk komt dus echt niet uit de koeien. Klaver gebruikt zijn eigen melk en de pannekoeken worden gemaakt met melk van de Plus.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
win-win ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |