En de koeien van haarquote:
Nou dit is ook niet je van het toch?quote:
Dat is precies wat ik dacht. Het initiatief is er allang uitgewerktquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze weten dat als ze het op een beloop laten dat ze wel een kant op gestuurd zullen worden of dat er iets in hun schoot wordt geworpen?
Als de koeien weg moeten is de dikbil als eerste aan de beurt!quote:
Is wederzijds. Alleen kunnen die koeien niet praten.quote:
Tmelken en t vroege opstaan was al heel wat voor Lot.. Ze wou t helemaal niet, ze deed t voor Linquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voordat het kalf on-stream geboren is geef ik haar weinig kans.
Dr. Speelman, kom er maar inquote:
Om 9 uur eens daar heen kachelen en rustig aan beginnen vind ik niet vroeg hoor...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Tmelken en t vroege opstaan was al heel wat voor Lot.. Ze wou t helemaal niet, ze deed t voor Lin
Die wortel staat rechtopquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Mijn buik doet zo'n pijn!"
Waarschijnlijk heeft ze haar buik vol van zichzelf
Met een beetje geluk nog een kalf onderweg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot: "Mijn buik doet zo'n pijn!"
Waarschijnlijk heeft ze haar buik vol van zichzelf
oja dat !!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:48 schreef Urb het volgende:
Lot weet best dat de kijkers hebben gezien hoe ze de koeien vast hadden laten staan en hoe ze de vee-arts vroeg voor haar te liegen enzo de laatste dagen. Tsja ze wilde zelf zo graag de verantwoordelijkheid erover he.
Precies, net zo slap als Billy die toen ze op haar flikker kreeg van Boer Klaver ook meteen vond dat de koeien maar weg moestenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:48 schreef Urb het volgende:
Lot weet best dat de kijkers hebben gezien hoe ze de koeien vast hadden laten staan en hoe ze de vee-arts vroeg voor haar te liegen enzo de laatste dagen. Tsja ze wilde zelf zo graag de verantwoordelijkheid erover he.
Had gelezen adblock uitzetten, was goede tip, nu doet alles het weer bij mij!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
godver quoten lukt nog steeds niet. grmbl. ja kut man.
ik hreb trouwens geen behoefte aan lot's sappen
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Lotje, minder eten...
Krijg je ook geen buikpijn.
[ afbeelding ]
Ja had ik ook last vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had gelezen adblock uitzetten, was goede tip, nu doet alles het weer bij mij!
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, als ze thuis net zo is als hier wordt ws iedereen gek van haar. Dan zou ik ook een gat in de lucht springen als ze een jaar pleite ging.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:38 schreef Injetta het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of Billy niet een andere interpretatie van haar relatie met Bram heeft dan Bram zelf.
Het zou me niets verbazen dat Billy er veel meer in ziet dan het is.
Ze stort zich nl. onmiddellijk op mensen en voor haar is het dan een enorme liefdevolle band, maar voor de ander is het veel te claimerig meteen.
Dus dat zal ook wel zo in haar echte leven zijn.
Misschien is Bram wel blij dat ze even een jaar 'weg' is.
Lijkt me dodelijk vermoeiend die Billy die zich inbeeldt je vriendin te zijn.
Sinds dat ze die elitestem aan dr broek heeft gehad doet ze langzaam meer haar best. Ze is wel wat bijgetrokken. De misere die ze nu toont is ook het eerste wat ik van haar geloof. als echte emotie.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik vind Billy soms wel leuk. De haat tegen Billy hier raaakt soms wat buiten proportie, er zijn zat andere mensen in Utopia die net zo niet leuk zijn als Billy.
ja nu doetie ut. dank je!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Had gelezen adblock uitzetten, was goede tip, nu doet alles het weer bij mij!
verklaart wel haar karakter danquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:57 schreef Injetta het volgende:
Lijkt me trouwens ook als man afschuwelijk een vriendin die 5 keer in de maand ongesteld is..
Zij is iemand die het snel oplost met een arm en een gesprekje en een kusje en een traantje. Maar dat kan nu niet. Dat maakt dr doodonzeker en geeft een gevoel van machtelosheid en hulpeloosheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:55 schreef Capaja het volgende:
echt vervelend als je voor je daden de rekening moet betalen he
dat heeft Billy dus blijkbaar nog nooit hoeven doen in dr leven
of tis gewoon een achterlijke fluithaas.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Zij is iemand die het snel oplost met een arm en een gesprekje en een kusje en een traantje. Maar dat kan nu niet. Dat maakt dr doodonzeker en geeft een gevoel van machtelosheid en hulpeloosheid.
/psychkoudegrond
wat een broddelwerkje en alleen pennen recht, wie breit daar zo lelijkquote:
lotjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een broddelwerkje en alleen pennen recht, wie breit daar zo lelijk
Moet ik toch maar een mail sturen om daar eens een middagje brei en haakles te geven....tegen betaling natuurlijk, wat kan ik voor zo een middag vragen, en moet daar over gestemd worden in Centraalquote:
100 pp per uurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet ik toch maar een mail sturen om daar eens een middagje brei en haakles te geven....tegen betaling natuurlijk, wat kan ik voor zo een middag vragen, en moet daar over gestemd worden in Centraal
en hier noch minder behoefte aan echo bij Lot.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:51 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
godver quoten lukt nog steeds niet. grmbl. ja kut man.
ik hreb trouwens geen behoefte aan lot's sappen
150 euro minstensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet ik toch maar een mail sturen om daar eens een middagje brei en haakles te geven....tegen betaling natuurlijk, wat kan ik voor zo een middag vragen, en moet daar over gestemd worden in Centraal
Mjah.. mensen die het moeilijk hebben roepen bij mij altijd sympathie en mededogen op. Het is voor het eerst niet gespeeld denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:00 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
of tis gewoon een achterlijke fluithaas.
ze is wel beetje zielig ja. sip. sneu. aandoenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Mjah.. mensen die het moeilijk hebben roepen bij mij altijd sympathie en mededogen op. Het is voor het eerst niet gespeeld denk ik.
Ik vind het rot voor haar want dat met Paul stelde in wezen weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |