SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!ijn
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Lekker ding iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Mylene het volgende:
Bram ziet er leuk uit, wat moet hij in godsnaam met zo'n graftak als Billy?
Een treffend bewijs dat liefde blind maakt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Mylene het volgende:
jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Komt er nu toch laminaat in de keuken? Is een andere kleur, staat voor geen meter.
Ik heb 'm nog niet horen praten, het kan wel een idioot 1e klas zijn .....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:29 schreef Mylene het volgende:
Er moet iets zijn, Misschien hebben haar ouders geld.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet horen praten, het kan wel een idioot 1e klas zijn .....
Ze kan soms ook best leuk zijn, alleen die overdreven aanwezigheid is killing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:32 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik vind Billy soms wel leuk. De haat tegen Billy hier raaakt soms wat buiten proportie, er zijn zat andere mensen in Utopia die net zo niet leuk zijn als Billy.
Als haar ouders geld hadden gehad dan hadden ze haar wel naar een internaat in Bolivia gestuurd ...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet iets zijn, Misschien hebben haar ouders geld.
Ik hoorde Billy iets zeggen over nep vlees dat haar vader had bedacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er moet iets zijn, Misschien hebben haar ouders geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |