Buiten FOK! ben ik ook verzuurd ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij buiten FOK! nou ook zo verzuurd, of houd je dat enkel online vol?
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is het bijzonder dat die Kramer het schaatsen weer wint.
Echt, waarom word ik er mee doodgegooid.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eerder gezien
[..]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eerder gezien
[..]
Waarom gooi je ons dood met je zuurkoolposts. Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je niks met de Olympische spelen hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat doet 'ie al 7 jaar en nog steeds doen we alsof het boeiend/spannend/interessant is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.
Maar met zo'n overmacht winnen is wel een prestatie hoor
Ja en als het met darten gebeurt is de wereld te kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom gooi je ons dood met je zuurkoolposts. Je hebt nu wel duidelijk gemaakt dat je niks met de Olympische spelen hebt.
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het moest nog wel even gebeuren natuurlijk, de favoriet zijn is 1 ding, ook daadwerkelijk winnen weer een andere.
Maar met zo'n overmacht winnen is wel een prestatie hoor
Kut voor je omgeving zeg. Doe er wat aanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten FOK! ben ik ook verzuurd ja.
Wel een ongelofelijke lul. Al is op hem afgeven eigenlijk alleen maar leuk omdat ik wat nichten heb die idolaat van hem zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij wel
Nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kut voor je omgeving zeg. Doe er wat aan
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn sport is het ook niet maar een sportman is hij wel
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
Word er altijd lekker rustig van
Die tussentijden, dat lijntje wat mee loopt waar ze dan net voor of achter zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.
De 10 km heb ik vanaf rit 10 echt gekeken, daarvoor als achtergrond.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet, maar ik vind schaatsen altijd wel vermakelijk om naar te kijken.
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik nooit naar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingen
Dit dus en zo'n oranje podium zegt toch ook wel iets over hoe serieus het in andere landen genomen wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig ja. De ogen vallen langzaamaan dicht.
Die hoempa band mogen ze van mij ook wel afschaffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat mij meer om die hele sfeer eromheen, dat hoempapa gedoe en die enorme voor en na beschowingen
Sprintafstanden zijn toch wel iets internationaler? Snel resultaat en weinig poeha.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus en zo'n oranje podium zegt toch ook wel iets over hoe serieus het in andere landen genomen wordt
Shorttrack is volgens mij internationaal veel groter dan langebaan schaatsen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sprintafstanden zijn toch wel iets internationaler? Snel resultaat en weinig poeha.
Kijk je daar naar uitwedstrijden van Twente?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
Ga vanavond naar een tent met dit soort hoempahoempa muziek
We gaan pas rond 22:00 - 23:00 weg, kallem maar aan Stijntjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk je daar naar uitwedstrijden van Twente?
Maar daar gaan ze toch ook gigantisch op hun bek?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Shorttrack is volgens mij internationaal veel groter dan langebaan schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |