Infostrada denkt dat Bob de Jong goud gaat halen op de 10 km en dat NL geen zilver en/of brons daar haalt. Ben nooit zo onder de indruk van de voorspellingen van Infostrada tbh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik heb even de resultaten tot nu toe langs de voorspellingen vooraf van Infostrada (http://vmt.infostradasports.com/) gelegd. Landen die het vooralsnog goed doen zijn Rusland (5 medailles meer dan verwacht), Nederland (3 meer dan verwacht) en Zweden (3 meer dan verwacht). Ondanks het feit dat ze bovenaan de medaillespiegel staan doen Noorwegen, Canada en Duitsland het niet zo goed als verwacht (allemaal 4 medailles minder dan verwacht).
Als ik de voorspellingen van de evenementen die tot nu toe zijn geweest vervang door de echte resultaten zou de nieuwe virtuele medaillespiegel van Infostrada er na vandaag zo uit zien:
[ code verwijderd ]
Natuurlijk is daarin niet meegenomen dat we nu meer over de vorm van bepaalde atleten weten dan het geval was toen Infostrada hun voorspellingen deed, maar het geeft een aardig idee over hoe we er voor staan. Mochten we de top 5 willen halen, dan zullen we minimaal 7 keer goud moeten halen en hopen dat Rusland (en in mindere mate Oostenrijk en Frankrijk) het niet zo best doet in het vervolg van deze Spelen.
Op de 10.000 meter voorspellen ze een gouden medaille voor Bob de Jong, zilver voor Bergsma en brons voor Kramer. Die laatste is natuurlijk zwaar favoriet maar heeft weinig op deze afstand gereden in de world cup e.d.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Infostrada denkt dat Bob de Jong goud gaat halen op de 10 km en dat NL geen zilver en/of brons daar haalt. Ben nooit zo onder de indruk van de voorspellingen van Infostrada tbh.
Bij de versie die ik zie (laatste update 4 feb) staat alleen Bob de Jong, maar goed....het aantal medailles is op zich ook weer niet zo belangrijk voor de medaillespiegel het gaat natuurlijk vooral om het aantal gouden medailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de 10.000 meter voorspellen ze een gouden medaille voor Bob de Jong, zilver voor Bergsma en brons voor Kramer. Die laatste is natuurlijk zwaar favoriet maar heeft weinig op deze afstand gereden in de world cup e.d.
Handig overzicht/projectie. Dat moet veel werk zijn geweest neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik heb even de resultaten tot nu toe langs de voorspellingen vooraf van Infostrada (http://vmt.infostradasports.com/) gelegd. Landen die het vooralsnog goed doen zijn Rusland (5 medailles meer dan verwacht), Nederland (3 meer dan verwacht) en Zweden (3 meer dan verwacht). Ondanks het feit dat ze bovenaan de medaillespiegel staan doen Noorwegen, Canada en Duitsland het niet zo goed als verwacht (allemaal 4 medailles minder dan verwacht).
Als ik de voorspellingen van de evenementen die tot nu toe zijn geweest vervang door de echte resultaten zou de nieuwe virtuele medaillespiegel van Infostrada er na vandaag zo uit zien:
[ code verwijderd ]
Natuurlijk is daarin niet meegenomen dat we nu meer over de vorm van bepaalde atleten weten dan het geval was toen Infostrada hun voorspellingen deed, maar het geeft een aardig idee over hoe we er voor staan. Mochten we de top 5 willen halen, dan zullen we minimaal 7 keer goud moeten halen en hopen dat Rusland (en in mindere mate Oostenrijk en Frankrijk) het niet zo best doet in het vervolg van deze Spelen.
Is nog bezig, de toppers komen nog!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef Kingstown het volgende:
Hier ook nog maar even voor de volledigheid:
Alpineskiën: Afdaling vrouwen:
Goud: Slovenië
Goud: Zwitserland
Brons: Zwitserland
2 keer goud dus en geen zilver.
Bij de NOS mss, maar in de rest van de wereld is de uitslag al bekend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Is nog bezig, de toppers komen nog!!
In '98 waren er geen TP's, dus niet helemaal een eerlijke vergelijking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef Wespensteek het volgende:
Het record van 1998 qua medailles gaat de prullenbak in.
Maar ook zonder TP zal het record waarschijnlijk wel verbroken worden. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren op de 10 km voor mannen en de 1500 meter voor vrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In '98 waren er geen TP's, dus niet helemaal een eerlijke vergelijking.
Kom op zeg de 10 km en 1.500m's komen nog, daar winnen we ook medailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In '98 waren er geen TP's, dus niet helemaal een eerlijke vergelijking.
Zeker, maar 1 op 1 verschillende Spelen vergelijken qua aantal medailles gaat altijd mank wmb en dat gaat natuurlijk wel gebeuren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ook zonder TP zal het record waarschijnlijk wel verbroken worden. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren op de 10 km voor mannen en de 1500 meter voor vrouwen.
Wel opmerkelijk dat ze bijna aldoor goud winnen en (nog) bijna geen andere medailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef wimderon het volgende:
Gaat Duitsland opeens ook kandidaat worden om bovenaan te eindigen? 5 goud nu al, nog 2 in het verschiet bij het rodelen, nog twee goede kansen bij de noordse combinatie. Nog kansen in onder meer het alpineskiën, bobsleeën en de alpinenummers bij het snowboarden.
Teampursuit zijn ook maar 2 mogelijke medailles extra natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ook zonder TP zal het record waarschijnlijk wel verbroken worden. Of er moeten hele gekke dingen gebeuren op de 10 km voor mannen en de 1500 meter voor vrouwen.
Ik heb gehoord dat Oostenrijk een keer 14 medailles in het skieen heeft gehaald en dat was het meeste aantal medailles op 1 onderdeel ooit. Daar komt Nederland zo overheen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zou de 20 haalbaar zijn voor Nederland? Bizar, maar je begint daar toch bijna in te geloven...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
als schaatsen geen olympisch sport was dan had Nederland nu ....(vul in) Medailles.
Vul dan inquote:
Dat record gaat er wel aan, ja. Het zou echt ongelooflijk zijn. Evenveel medailles als de Zomerspelen van 2012 halen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Oostenrijk een keer 14 medailles in het skieen heeft gehaald en dat was het meeste aantal medailles op 1 onderdeel ooit. Daar komt Nederland zo overheen.
De Belgjes hebben nog steeds niksquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
als schaatsen geen olympisch sport was dan had Nederland nu ....(vul in) Medailles.
Als veldrijden een olympisch sport was hadden we minstens drie medaillesquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De Belgjes hebben nog steeds niks
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als veldrijden een olympisch sport was hadden we minstens drie medailles
Stybar is geen Belg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je toevallig een overzicht van de uitslagen van het WK Veldrijden voor me?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar Stybar is een halve Belgquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Heb je toevallig een overzicht van de uitslagen van het WK Veldrijden voor me?
Ik ben even kwijt wie er dit jaar ook alweer kampioen werd.
Lars had door het succes van #TeamNL Stybbie en Nys gewoon geklopt joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar Stybar is een halve Belg
En voor de Olympische Spelen was die andere Lars ook terug gekomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lars had door het succes van #TeamNL Stybbie en Nys gewoon geklopt joh.
Bart Swings is ook een halve Nederlander.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja maar Stybar is een halve Belg
Jullie hebben toch bergjes en vlaktes, de Belgjes zouden het op alle onderdelen goed moeten doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nu nog een sportcultuur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jullie hebben toch bergjes en vlaktes, de Belgjes zouden het op alle onderdelen goed moeten doen.
Is dat een land?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
België... Mensen, mensen, laten we het serieus houden.
Mag morgen gratis met de trein.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Aguero het volgende:
Weer goud voor Duitsland, 7 medailles waarvan 6 goud.
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mag morgen gratis met de trein.(Helaas heb ik er weinig aan, ik moet gewoon werken).
Ik heb een Gold Bahncard, waarmee je gratis door Duitsland mag reizen met IC/ICE als Duitsland goud wint.quote:
Wat tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb een Gold Bahncard, waarmee je gratis door Duitsland mag reizen met IC/ICE als Duitsland goud wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |