Teveel geblowd lol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, hallo, 2 jaar later vond ik het nog steeds prachtig hoe jij van Amerikaans accent iets Jamaicaans maakt.
Smoke sinds 2014 alleen voorgedraaide assie en geen wierie, en alleen op dagen dat ik geen stage heb dag ernaquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
Krio is een van de weinige mannen met smaak in deze SC
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O nouja, vind haar accent ook raar.
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je babyhandjes ofzo, natuurlijk niet.
Ik heb meer dan eens door een hele partij potige dames moeten scrollen, vandaar de aanname.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens door een hele partij potige dames moeten scrollen, vandaar de aanname.
Mijn dames zijn niet potig, ze zijn slank/fit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens door een hele partij potige dames moeten scrollen, vandaar de aanname.
Waarom voorgedraaidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoke sinds 2014 alleen voorgedraaide assie en geen wierie, en alleen op dagen dat ik geen stage heb dag erna. In januari zelfs alleen in de weekenden gesmoked, als voorbereiding
.
Ach ja, misschien is het het contrast dat ik het zo ervaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn dames zijn niet potig, ze zijn slank/fit.
Gemakkelijker, en niks voor handen hebben om toch te gaan draaien, en gewoon high na al die jaren stonedquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom voorgedraaidEn waarom geen wierie
word je ook niet high van haze dan? Zou wel moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gemakkelijker, en niks voor handen hebben om toch te gaan draaien, en gewoon high na al die jaren stoned.
Wat, blow jij?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
Voorgedraaid!
Hasj > wiet though, ruikt ook lekker.
Geen idee, wierie maakt me panja in m'n kop, vooral na alcoholquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
word je ook niet high van haze dan? Zou wel moeten
Geen zin om elke keer hasj te gaan draaien en zo heb ik dus niks wat ik toch kan gaan smokenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:17 schreef krioro het volgende:
Voorgedraaid!
Hasj > wiet though, ruikt ook lekker.
Ouwe lulquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, wierie maakt me panja in m'n kop, vooral na alcohol.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB opent Photoshop en gaat X-rayen.
Leer is lezen joh!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lul jij? Ik post nooit homoplaatjes in de ONZ SC.
Niet gewoon haar tietenpics kunnen vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
* MMGYMCMB opent Photoshop en gaat X-rayen.
"Moet je vooral niet komen in de SC waar Rezania de baas is."quote:
Hommo snel op teentjes getraptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Moet je vooral niet komen in de SC waar Rezania de baas is."
Hoezo niet? Daar staan nooit homoplaatjes. Geen enkele reden om daar niet te komen.
Niet gewoon 170 Hz kijken enkel om Gaite en haar teddies.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet gewoon haar tietenpics kunnen vinden..
Nee, je argument slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hommo snel op teentjes getrapt
Ik kan me wel een SC herinneren waar het wemelde van de tongzoenende gayboysquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je argument slaat gewoon nergens op.
Dat droomde je maar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kan me wel een SC herinneren waar het wemelde van de tongzoenende gayboysVandaar
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, dat wil jij maar al te graag.
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...Nep-FOK!ker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ah, dan ben ik ook veilig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Ik doe alleen mannen die minstens twee masters, een jaarinkomen van 3 ton en een lul van 30cm hebben. Oh, wacht.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles door de helft en ik kom redelijk in de buurt...Bij jou ook op het inkomen na?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm nietquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm niet
Jij zendt ook Game of Thrones en dergelijke uit?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah... HBO bijna klaar, rond 13.000 per jaar ( studeer nog ) en de pener haalt de 20cm niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |