Kan mij dat schelen? Als ze het niet willen zien kijken ze maar weg. Maar ja, die ellende was sowieso al niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo internet eksploreurrrr en autloek
Ik zat nooit rustig achter zo'n pc.. En iedereen kijkt op je beeldscherm
Als duo zijn ze ook zo slecht dat het weer grappig is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:35 schreef chroestjov het volgende:
Het erge van Geer & Goor is dat ik er soms wel om kan lachen, dan walg ik van mezelf.
Deze post is dan ook weer zo slecht dat hij weer grappig is.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als duo zijn ze ook zo slecht dat het weer grappig is.
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Only in Russia
Ik had overigens nog nooit van Sotsji gehoord
Ik was zo min mogelijk aanwezig en vestigde het record afwezigheidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen? Als ze het niet willen zien kijken ze maar weg. Maar ja, die ellende was sowieso al niet om aan te zien.
Weet nog steeds niet waar het in the MOTHERLAND ligt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.
Mensenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niemand niet, en opeens ging iedereen er hip over ouwehoeren en opeens wist iedereen waar Sotsji ligt.
Om te gieren!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deze post is dan ook weer zo slecht dat hij weer grappig is.
zuid ossetiequote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet waar het in the MOTHERLAND ligt.
Links onderinquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja, wie niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was zo min mogelijk aanwezig
Linksonder.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen die bang warenquote:
lebensraumquote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:43 schreef Gridlok het volgende:
Nu dus wel ja, roeskieland is te groot, mijn klacht, geef hier die ruimte.
Wilde westen en zo, dat ligt me wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou nooit in,Rusland willen wonen
Dan nog liever in de westelijke Sahara
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |