Combinatie uiterlijk en uitstraling.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch eigenlijk een ordinaire vleeskeuring.
Ja als ik gedouched heb ook, en iedereen wel. Maar het gaat om de uren of de dag erna meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou dat een smoes zijn?
Als ik me zo heb gedoucht ruik ik weer prima.
Vlees van een plat schermpjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch eigenlijk een ordinaire vleeskeuring.
Kun je ook zien wie met eigen puppy en wie met geleende puppy voor de uitstraling op de foto staat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Combinatie uiterlijk en uitstraling.
Net als het echte leven
Aangevuld met actiefoto's van reizen en hobbies, prima toch? Krijg je van *sommige* mensen al best een eerlijk beeld.
Wel met geleende kinderenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je ook zien wie met eigen puppy en wie met geleende puppy voor de uitstraling op de foto staat?
quote:
Ik douche elke dag. Soms niet op zondag als ik thuisblijf. En ik denk niet dat ik na 6 uur al stink.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
Ja als ik gedouched heb ook, en iedereen wel. Maar het gaat om de uren of de dag erna meer.
Ik zal het toetsen komende zaterdag, wie van de aanwezigen stinkt en wie niet aan het einde van de filmnachtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef wyccie het volgende:
Lemans, op een datingsite zijn toch ook gewoon foto's te vinden?
[..]
Ik douche elke dag. Soms niet op zondag als ik thuisblijf. En ik denk niet dat ik na 6 uur al stink.
Echt niet alle vrouwen (mannen niet?) stinken. Het zal wel je eigen ervaring zijn.
Axe Peace?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef sasquatsch het volgende:
Ik zal wat extra deo (Axe) meenemen.
Wel een goed idee als DF en hornage ook komen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:57 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, die heb ik niet. Al kan ik die natuurlijk wel halen.
Elke dag? Dan droog je gigantisch uit!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik douche elke dag. Soms niet op zondag als ik thuisblijf. En ik denk niet dat ik na 6 uur al stink.
Echt niet alle vrouwen (mannen niet?) stinken. Het zal wel je eigen ervaring zijn.
Moet het wel serieus aanpakken, dus met Excelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef wyccie het volgende:
Was er maar geurinternet.![]()
Maak je wel een Excelsheet, Asap?
En als ik me niet douche zeg je dat ik stink! Wat moet ik nou?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:58 schreef drakin het volgende:
Elke dag? Dan droog je gigantisch uit!
Ik zei de meeste vrouwen, niet alle en ik ruik niet zoveel aan vrouwen dat ik weet dat jij 1 van die stinkerds bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als ik me niet douche zeg je dat ik stink! Wat moet ik nou?
Ik ben een sucker voor dat 'echte' van die app blijkbaar. Vind dat chatten wel echt iets hebben, op deze manier, dat had ik nooit verwacht... Was nogal anti-MSNhosselen destijds.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet wel Asap's snuffeltest ondergaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef drakin het volgende:
En Zaterdag is er maar 1 vrouw op de meet, en ik wil niet door iedereen om de 4 uur besnuffeld worden![]()
Ik ga nog even nadenken of ik wel of niet zal douchenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet wel Asap's snuffeltest ondergaan.
Ik zie het al voor me.
Hehe, zwaar geschokte mensen op de meet. Daarna nooit meer een meet (of ik word gebanned voor life voor de meets)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je moet wel Asap's snuffeltest ondergaan.
Ik zie het al voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |