Okee, nou als het voor jou werkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het echte leven heeft één groot nadeel op het gebied van vrouwen: je weet nooit vóór het gesprek wat zij van jou vind. Laat dat nu net m'n grootste struikelblok zijn.
Het is geen datingsite, waar ze met zogenaamd passende suggesties komen, het zijn gewoon mensen die in de buurt zijn.
Filosofische vraag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee als in dat je niet komt, of nee als in je komt niet?
Inderdaad. De teleurstelling was dan ook groot toen zonet de deur uitging om een stukje te rennen.quote:
Maar wat wil je nou met dat laatste zeggen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Lemans24 het volgende:
Het echte leven heeft één groot nadeel op het gebied van vrouwen: je weet nooit vóór het gesprek wat zij van jou vind. Laat dat nu net m'n grootste struikelblok zijn.
Het is geen datingsite, waar ze met zogenaamd passende suggesties komen, het zijn gewoon mensen die in de buurt zijn.
Ja inderdaad.. ik geloof ook erg in het effect van geur, feromonen enzo. Dat moet maar net kloppen irl.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef drakin het volgende:
Het werkte niet meer voor LeMans toch? Dus het is maar een paar dagen leuk, tja een vrouw s ook heel wat meer dan alleen een plaatje van een gezicht op je telefoon.
Dat ik het nut van datingsites voor mij niet inzie (al die honderden eisen en kenmerken, leuk hoor...) en het nut van deze app wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou met dat laatste zeggen dan?
Liefst zo weinig mogelijk geurquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. ik geloof ook erg in het effect van geur, feromonen enzo. Dat moet maar net kloppen irl.
Eh, ik zeg alleen dat ik vierkante ogen krijg van het klikken en swipen. Met het aantal matches is niks mis hoor. Maar dat chatten, daar gaat het natuurlijk om. Lekker oldscool toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef drakin het volgende:
Het werkte niet meer voor LeMans toch? Dus het is maar een paar dagen leuk, tja een vrouw s ook heel wat meer dan alleen een plaatje van een gezicht op je telefoon.
Ik kan vrijwel niets ruiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. ik geloof ook erg in het effect van geur, feromonen enzo. Dat moet maar net kloppen irl.
Ah, misschien dat je daarom vrijgezel bent.quote:
Nou moe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, misschien dat je daarom vrijgezel bent.
Dat is een heel groot pluspunt, de meeste vrouwen stinken toch enorm en verdoezelen dat door alleen nog maar meer stinkzooi over zichzelf te gooien.quote:
Heeft geen prioriteit voor mij, maar wie weet. Zei eerst dat ik het alleen ging checken, toen toch een paar matches afwachten, toen alleen even chatten...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
Je chat ook al met de gematchte dames? Ik dacht dat het iets was enkel voor foto's (ik weet echt niks van foto's en datingsites)
Zo al een hele stap, dus wanneer komt er nou een date? Of ben je nog niet zover om iemand te vragen om wat te gaan drinken?
Parfumquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een heel groot pluspunt, de meeste vrouwen stinken toch enorm en verdoezelen dat door alleen nog maar meer stinkzooi over zichzelf te gooien.
Via zo'n site kun je toch ook chatten, of met elkaar in contact komen? Ook is het toch mogelijk op plaats te zoeken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef Lemans24 het volgende:
Dat ik het nut van datingsites voor mij niet inzie (al die honderden eisen en kenmerken, leuk hoor...) en het nut van deze app wel.
Nou moe!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
De meeste vrouwen stinken toch enorm
Vooral dat axe spul (heeft mijn zoon helaas)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Parfumverschrikkelijk, ook bij mannen trouwens.
Je geeft dus toe dat je stinkt? En gebruikt hardlopen als smoes?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou moe!
Waar is dat nou op gebaseerd?
Ok ja, ik stink nu wel. Net hardgelopen.
Te veel parfum is niet fijn inderdaad, maar ik kan een lekker luchtje bij een vrouw enorm waarderen. Ik vind dat echt heerlijk, als een dame voorbijloopt, en die heel subtiel een luchtje op heeft, met een zoete aroma. Dan ruik ik altijd nog even haar spoor wat na, oh wat heerlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Parfumverschrikkelijk, ook bij mannen trouwens.
'zo iemand'? Je hebt me toch al vaker gezien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Robby87 het volgende:
Maar jij bent zeker ook zo iemand die zijn oksels niet scheert?
Maar dan kijk ik liever naar foto's dan dat ik bij voorbaat (bijvoorbeeld) alle rokende mensen met bruine ogen uitfilter. Uitstraling is immers het allerbelangrijkst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zijn die eisen en kenmerken niet juist zo belangrijk voor jou omdat je zo veeleisend bent?
Ja, ik zag toen wel zo'n bosje onder je shirt uitkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
'zo iemand'? Je hebt me toch al vaker gezien?
Wat heeft oksels scheren te maken met parfum dragen? Ik hou gewoon niet van die overdreven lucht.
Waarom zou dat een smoes zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef drakin het volgende:
Je geeft dus toe dat je stinkt? En gebruikt hardlopen als smoes?
Toch eigenlijk een ordinaire vleeskeuring.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Lemans24 het volgende:
Maar dan kijk ik liever naar foto's dan dat ik bij voorbaat (bijvoorbeeld) alle rokende mensen met bruine ogen uitfilter. Uitstraling is immers het allerbelangrijkst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |