Echt heus?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat was toch maar een grapje...
Dat had jij niet door, anders zou je er niet serieus op in zijn gegaan...quote:
Het is ook nooit goed!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef dyonvbaal het volgende:
En als ik dan een keer wel serieus ben... dan krijg ik te horen dat ik niet serieus moet zijn...
Viespeuk.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:24 schreef hornage het volgende:
Jah, dat geouwehoer ook altijd, tsss![]()
Laten we elkaar serieus nemen
Vanochtend nog gedoucht en mezelf helemaal schoongemaakt, ook achter het velletjequote:
Je kunt weer een paar maanden vooruitquote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef hornage het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedoucht en mezelf helemaal schoongemaakt, ook achter het velletje
Een schurk uit Superman films gespeeld door Michael Shannon en Terence Stamp.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:38 schreef picodealion het volgende:
Wie is General Zod? Wie zijn Shannon en Stamp?
That's the spirit!quote:Op maandag 10 februari 2014 14:33 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ben nog niet klaar met de film...
Dat heb ik nou ook altijd bij jouquote:
Lijkt wel Chinees...quote:Op maandag 10 februari 2014 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een schurk uit Superman films gespeeld door Michael Shannon en Terence Stamp.
De mooie beelden, vooral op groot scherm.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Eerst Machete kills gekeken die eigenlijk wel heel erg slecht was... en nou net Gravity gekeken... Ik weet niet wat er nou zo oscar waardig aan die film is... maar ja
Maar het verhaal is dan weer niet zo super...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De mooie beelden, vooral op groot scherm.
Welk verhaal?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar het verhaal is dan weer niet zo super...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |