Jij bent echt ongesteld de laatste tijd hé?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik een petitie starten om Gordon weg te krijgen uit Nederland?
Sorry.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent echt ongesteld de laatste tijd hé?
Hoe duur was de suiker. Schijnt een goede mini serie te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He een film over negers in Suriname
Pogin normaal.toen tegen Knut :quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He een film over negers in Suriname
Heb je een zuurkooldagje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik een petitie starten om Gordon weg te krijgen uit Nederland?
Ga je Knut nog straffen in Zwolle?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pogin normaal.toen tegen Knut :
Hoe duur was de suiker?
Ik heb net Pownews teruggekeken. Die gast ging bijna janken om zijn ervaringen in het homofobe Rusland. Hij scheen, in 2009 met dat ESF, niet te weten dat de homo's niet geaccepteerd worden in Ruslandquote:
Ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe duur was de suiker. Schijnt een goede mini serie te zijn.
Ik ga daar heen om met Amra Rens en Gibson te chillen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je Knut nog straffen in Zwolle?
Met de enige echte RenSCH ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga daar heen om met Amra Rens en Gibson te chillen.
Wat gebeurd gebeurd maar het is niet de insteek nee.
VI HOO-LI-GANS!!!!!quote:
Ja kom ook je woont best in de buurt toch of was Rens uit Steenwijk?quote:
Morgen met de Groningse vlag zwaaien in de Euroborg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
Ik word ook wel moe van het gezeur van die homo's de hele tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net Pownews teruggekeken. Die gast ging bijna janken om zijn ervaringen in het homofobe Rusland. Hij scheen, in 2009 met dat ESF, niet te weten dat de homo's niet geaccepteerd worden in Rusland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |