Link? Die lul probeert geld te verdienen.quote:
quote:
CUL / Welke frituurpan hebben de mensen in CUL?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Link? Die lul probeert geld te verdienen.
[..]
Genoteerd en staat op mijn #tobanlist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
CUL / Welke frituurpan hebben de mensen in CUL?
Oei, nu wordt 'ie bang!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Genoteerd en staat op mijn #tobanlist.
Nee echt niet. Sommige gasten als TomPSV vind ik echt heerlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef Doublepain het volgende:
Maar HMF even serieus, je lacht je ballen uit je nek om PSV ofniet?
Fokstok! ja, das ook weer lang geleden zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee echt niet. Sommige gasten als TomPSV vind ik echt heerlijk.
Jij hebt bij mij echt oneindig krediet sinds Fok!stok. Gewoon die intense eerlijkheid: "Ik vind het geniaal". Nadat gasten als LR enzo gingen draaien om de konten van admins te kussen.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij echt oneindig krediet sinds Fok!stok. Gewoon die intense eerlijkheid: "Ik vind het geniaal". Nadat gasten als LR enzo gingen draaien om de konten van admins te kussen.
Jij bent echt een soort Rens, maar dan nog aparterquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar sowieso. PSV hoort er tussen man. Al die mongooltjes die rondlopen bij jullie ergeren me enorm, die Brands ook, en supporters zijn me ook een portie kut over t algemeen.
Toch wel een mooi clubje.
Gewoon meezingen voor een overlijdende supporter in de 12e en 90e minuut (YNWA), ondanks dat jullie verliezen
Mooie club.
Valt me op dat veel Ajacieden daar lezen, maar PSV is kut hoor en dit dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan Tom merk je wel dat hij op PSV Netwerk post.
Je moest zijn posts daar eens lezen.
Ik lees alleen Ajax Netwerk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan Tom merk je wel dat hij op PSV Netwerk post.
Je moest zijn posts daar eens lezen.
Ik wil mijn ongelijk best toegevenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Overigens had ik gelijk over Strootman, zijn er mensen die mijn gelijk willen toegeven of nog steeds achter hun debiele standpunt blijven?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Overigens had ik gelijk over Strootman, zijn er mensen die mijn gelijk willen toegeven of nog steeds achter hun debiele standpunt blijven?
Redt het niet in de internationale top.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Doublepain het volgende:
Bij jou geloof ik het alleen als je het in Strootman zijn eigen topic doet, excuses daar is wel op zijn plaats denk ik zo na al je belachelijke teksten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil mijn ongelijk best toegeven
Juist wel, heeft een tussenstap gemaakt en daardoor gaat zijn stap alleen maar makkelijker worden. Man United of City gaat zijn volgende club worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Redt het niet in de internationale top.
Waarom excuses? Bij PSV speelde hij ook gewoon waardeloos. Dat hij het bij Roma nu prima doet valt niet te ontkennen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij jou geloof ik het alleen als je het in Strootman zijn eigen topic doet, excuses daar is wel op zijn plaats denk ik zo na al je belachelijke teksten.
Enige Nederlandse talent die het naast techniek/inzicht ook fysiek kan overbruggen. Ik zie hem ook overal kunnen slagen indien het spel het toelaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist wel, heeft een tussenstap gemaakt en daardoor gaat zijn stap alleen maar makkelijker worden. Man United of City gaat zijn volgende club worden.
Bij Barcelona en Real gaat hij het niet redden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige Nederlands talent die het naast techniek/inzicht ook fysiek kan overbruggen. Ik zie hem ook overal kunnen slagen indien het spel het toelaat.
Jouw gedrag was te debiel voor woorden dat je niet meer serieus meer te nemen bent omtrent Strootman.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom excuses? Bij PSV speelde hij ook gewoon waardeloos. Dat hij het bij Roma nu prima doet valt niet te ontkennen.
Ik heb daar 1 post geplaatst en daarna voor het leven gebanned.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt me op dat veel Ajacieden daar lezen, maar PSV is kut hoor en dit dat.
Khedira slaagt wel. Touré deed het ook jaren meer dan goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Barcelona en Real gaat hij het niet redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |