Weet niet wat voor frituurpan dat was, maar deze princess is m'n tweede in iets van 15 jaar en doet het nog perfect, na veel gebruik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:26 schreef Geralt het volgende:
Nouja ik hou wel van een beetje kwaliteit zegmaar. Die Fritel geeft 10 jaar garantie. Dat wekt natuurlijk wel direct vertrouwen. En dan mag het best iets duurder zijn.
Onze vorige frietpan heeft het maar 2 jaar volgehouden en is niet eens zo heel vaak gebruikt. Max 3x per maand ofzo gemiddeld denk ik.
Ja nouja we zijn maar met zn tweeen he, dus zo heel groot hoeft het dan natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:28 schreef Erasmo het volgende:
Als je enige eis de grootte is:
[ afbeelding ]
Precies die hebben wij ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:32 schreef spiedermann het volgende:
[ afbeelding ]
deze
frituurt alles prima, niet kapot te krijgen
en voor het verschil in prijs tussen deze en de "kwaliteit" van TS kan je een hele hoop vette hap halenquote:
Heb ik ooit een topic over geopend:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:42 schreef Sannr_ het volgende:
Ik zou in elk geval niks kopen met zo'n raampje er in, want dat werkt toch niet.
Te duur en geen frietpan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Misschien is dit iets?
http://www.bol.com/nl/p/p(...)rt/9200000010214164/
Duurder klopt, hij doet echter hetzelfde zo niet meer dan een frietpan zonder het gedoe van vet geklooi.quote:
Jamaar ik wil gewoon fritureren en niet die andere dingen allemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Duurder klopt, hij doet echter hetzelfde zo niet meer dan een frietpan zonder het gedoe van vet geklooi.
Ah okay, precies het model wat ik op het oog had.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:19 schreef Sometimes het volgende:
Ik heb een Fritel, een FR4370 (4 liter).
Is inderdaad wat duurder, maar absoluut geen spijt van gehad, geweldig ding.
Gekocht begin 2009, dus pas 5 jaar oud. Ziet er nog uit als nieuw en doordat alles in de vaatwasser kan blijft dat ook wel zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |