Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.
Ik hoop in de zomer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?
Hopelijk post je dan wel wat pics..
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?
Hopelijk post je dan wel wat pics..
Yep QP.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?
Niks mis mee, hoewel hij beter een Audi Q7 kon halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?
Ik vind ze supermooi.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oef. Ik vind het echt vreselijke auto's. Die grill is echt om rillingen van te krijgen.
Dan niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet wil goffetomme.
Ieder z'n smaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze doen anderhalf ton ofzo toch?
Daar kan je zoveel ander moois van hebben man.
Vre-se-lijk lelijk.quote:
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7
Doe normaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vre-se-lijk lelijk.
Ik vind de A5 nog de mooiste audi. Al is een A7 ook wel mooi.
Jouw vrouw weet, je moet eens luisteren naar je vrouw.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |