Trek je broek uit. Dan houdt hij zich wel rustig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan reageert hij niet. Of hij verbetert je.
Bedanktquote:
Oh. Dan zitten we op één lijn. Al zou ik nooit voor de zonden van joden stervenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet die idioot. De Heiland, de Zoon Gods.
Ach, hij zit er niet lang meer. Hij gaat op vrijwillige basis huizen bouwen in één of ander vaag Afrikaans land.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet hoe ik de mijne noem. "He A". Gewoon 1 letter. Simpel. Geeft ze het gevoel wie de baas is..
nee 5 of meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal die regels van jou. Maar als 4 ineens mag, is je regel inconsistent..
Maar roep gewoon "He A" en je bent klaar. Doe ik ook.
Een kop kleiner dan ik. Ik denk 1,60 - 1,70.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is zeker vrij klein in lengte?
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 5 of meer.
4 is dus gewoon ok.
Bedankt voor de volledigheid van je stappenplan. Tanden wel gepoetst toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga plassen en slapen.
Morgen werken, maar geen zin
Trusten
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...
C_A is ook fan van Volvo'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...
ja uiteraardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de volledigheid van je stappenplan. Tanden wel gepoetst toch?
Wat een zelfdisciplinequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja uiteraard
Geflost ook. Goed nagespoeld met mondwater
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.quote:
Heb ik al gekeken, sorry.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga VI kijken. Ga ik nu ook doen.
Gewoon claimen die hap, je hebt de wet aan jouw kant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |