Oman en Qatar om erin te komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nog zo lang tot we weer serieus gaan wielrennen man![]()
Kittel wel lekker bezig al.
Tour down under vind ik altijd wel tof. Die woestijnkoersen doen me niksquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oman en Qatar om erin te komen.
Ik heb Tour Down Under ook een beetje gevolgd
Ben jij er ook zo een die alles volgt van de sporten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oman en Qatar om erin te komen.
Ik heb Tour Down Under ook een beetje gevolgd
Ik hoorde dat Taylor werd vernederd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is het nieuwe dartsjaar wel weer begonnen.
7-0 koekoekquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Taylor werd vernederd.
0-7 voor MVG ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Taylor werd vernederd.
Hoe bedoel je? Bij de Olympische Spelen?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo een die alles volgt van de sporten?
Nee, in het algemeen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Bij de Olympische Spelen?
Valt mee.Voetbal, wielrennen, schaatsen volg ik veel.Dan regelmatig tennis en ik ben vast nog iets vergeten...quote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Valt mee.Voetbal, wielrennen, schaatsen volg ik veel.Dan regelmatig tennis en ik ben vast nog iets vergeten...
Volg jij wielrennen ook? Of kijk je alleen de tour ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ik heb ook een vrij selectieve draaicirkel. Darten, Voetbal, Tennis, Wielrennen en misschien nog iets dat ik vergeet.
Wat er op televisie komt, vind ik wel boeiend. Het is niet dat ik er streams voor op ga zoeken. Dat doe ik alleen met darten en voetbal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volg jij wielrennen ook? Of kijk je alleen de tour ?
JAAAAA TOETERTJESquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Ajax vandaag 1000 dagen kampioen, gefeliciteerd allemaal.
Tofquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat er op televisie komt, vind ik wel boeiend. Het is niet dat ik er streams voor op ga zoeken. Dat doe ik alleen met darten en voetbal.
Vuelta, Giro, Tour, de voorjaarsklassiekers, eneco tour, amstel gold race
Spoiler.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopen jullie ook dat Beth en Daryl eindelijk gaan seksen nu dat Hershel dood is?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voorjaarsklassiekers![]()
Even fappen bij die gedachte
Je hebt me overgehaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, waarom niet? Altijd een topshow.
Welk boek?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Koffie drinken, een boek lezen, op de bank naast de verwarming met de os op de achtergrond.
Het leven is goed
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil iets qua vermaak doen, spannend.
Straks schaatsen kijkenquote:
Heey lul ik heb van hogerehand de opdracht het met jou via dm bij te praten dus flikker die dm block er eens af.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Peter Sloterdijk - Kritiek van de cynische rede
quote:Maicon Pereira de Oliveira is zaterdag overleden bij een auto-ongeluk. Dat heeft Shakhtar Donetsk, de club die hem verhuurde aan Illichivets Mariupol, zaterdag bekendgemaakt. De aanvaller werd 25 jaar.
In de zomer van 2012 werd Maicon door Shakhtar overgenomen van Volyn Lutsk en de in Rio de Janeiro geboren spits speelde in totaal zes wedstrijden voor de grootmacht uit Oekraïne en scoorde één keer. Eerder werd hij verhuurd aan Zorya Luhansk.
Het lijkt me dat je dat zelf moet maken als je er prijs op stelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
Waar is het grote RIP Maicon topic?
[..]
Die ijsbeer doet ook echt alles om jou tegen te werken. Het is wel tijd dat iemand hem eens op zijn plaats zet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heey lul ik heb van hogerehand de opdracht het met jou via dm bij te praten dus flikker die dm block er eens af.
Dank voor deze mededelingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De Champions League gaat ook weer verder binnenkort.
De OSW zijn ook begonnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
De Champions League gaat ook weer verder binnenkort.
Was Poetin niet gescheiden?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het valt me nog mee dat ze geen beelden tonen van Poetin zoenend met zijn vrouw. Zo zelfgeil is ie wel dat hij het op de wereldwijde televisie wil.
hoe je bek joh ontwetendequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het valt me nog mee dat ze geen beelden tonen van Poetin zoenend met zijn vrouw. Zo zelfgeil is ie wel dat hij het op de wereldwijde televisie wil.
Met z'n strakke Rambo buik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom begin je dan over hemquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel, wat die man uitvreet boeit me geen ene reet.
Daar is een site voor, maar die ben ik vergeten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik een petitie starten om Gordon weg te krijgen uit Nederland?
Jij bent echt ongesteld de laatste tijd hé?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent echt ongesteld de laatste tijd hé?
Hoe duur was de suiker. Schijnt een goede mini serie te zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He een film over negers in Suriname
Pogin normaal.toen tegen Knut :quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He een film over negers in Suriname
Heb je een zuurkooldagje?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je Knut nog straffen in Zwolle?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pogin normaal.toen tegen Knut :
Hoe duur was de suiker?
Ik heb net Pownews teruggekeken. Die gast ging bijna janken om zijn ervaringen in het homofobe Rusland. Hij scheen, in 2009 met dat ESF, niet te weten dat de homo's niet geaccepteerd worden in Ruslandquote:
Ah.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe duur was de suiker. Schijnt een goede mini serie te zijn.
Ik ga daar heen om met Amra Rens en Gibson te chillen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je Knut nog straffen in Zwolle?
Met de enige echte RenSCH ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga daar heen om met Amra Rens en Gibson te chillen.
Wat gebeurd gebeurd maar het is niet de insteek nee.
VI HOO-LI-GANS!!!!!quote:
Ja kom ook je woont best in de buurt toch of was Rens uit Steenwijk?quote:
Morgen met de Groningse vlag zwaaien in de Euroborg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |