Trek je broek uit. Dan houdt hij zich wel rustig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan reageert hij niet. Of hij verbetert je.
Bedanktquote:
Oh. Dan zitten we op één lijn. Al zou ik nooit voor de zonden van joden stervenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet die idioot. De Heiland, de Zoon Gods.
Ach, hij zit er niet lang meer. Hij gaat op vrijwillige basis huizen bouwen in één of ander vaag Afrikaans land.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet hoe ik de mijne noem. "He A". Gewoon 1 letter. Simpel. Geeft ze het gevoel wie de baas is..
nee 5 of meer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een gedoe allemaal die regels van jou. Maar als 4 ineens mag, is je regel inconsistent..
Maar roep gewoon "He A" en je bent klaar. Doe ik ook.
Een kop kleiner dan ik. Ik denk 1,60 - 1,70.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is zeker vrij klein in lengte?
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 5 of meer.
4 is dus gewoon ok.
Bedankt voor de volledigheid van je stappenplan. Tanden wel gepoetst toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga plassen en slapen.
Morgen werken, maar geen zin
Trusten
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...
C_A is ook fan van Volvo'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wanneer zie je nou in dat wij perfect voor elkaar zijn...
ja uiteraardquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de volledigheid van je stappenplan. Tanden wel gepoetst toch?
Wat een zelfdisciplinequote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja uiteraard
Geflost ook. Goed nagespoeld met mondwater
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.quote:
Heb ik al gekeken, sorry.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ga VI kijken. Ga ik nu ook doen.
Gewoon claimen die hap, je hebt de wet aan jouw kant.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.
Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen, dus officieel wel ja. Maar ze heeft die auto van haar ouders gekregen als verjaardagscadeau.
Ik hoop in de zomer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?
Hopelijk post je dan wel wat pics..
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ga je je Maserati halen eigenlijk?
Hopelijk post je dan wel wat pics..
Yep QP.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?
Niks mis mee, hoewel hij beter een Audi Q7 kon halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op. Gaat de Don voor een Maserati?
Ik vind ze supermooi.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oef. Ik vind het echt vreselijke auto's. Die grill is echt om rillingen van te krijgen.
Dan niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet wil goffetomme.
Ieder z'n smaak.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze doen anderhalf ton ofzo toch?
Daar kan je zoveel ander moois van hebben man.
Vre-se-lijk lelijk.quote:
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7
Doe normaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vre-se-lijk lelijk.
Ik vind de A5 nog de mooiste audi. Al is een A7 ook wel mooi.
Jouw vrouw weet, je moet eens luisteren naar je vrouw.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen mijn vrouw nog overtuigen. Die is overigens nu aan het neigen naar een..... Q7
Turkenbak.quote:
Komt allemaal. Waarschijnlijk volgend jaar zwembad, daarna thuisbios.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Die heb echt de broek aan he.
Hoe zit het met dat zwembad? En nog georienteerd naar die 'kamer' waar we het ooit over hadden?
Ja jongens, Don gaat aan een SM-hotel.
Doe het vice versa man. Echt. Thuisbioscoop heb je zoveel meer plezier van.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt allemaal. Waarschijnlijk volgend jaar zwembad, daarna thuisbios.
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto'squote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Turkenbak.
Wel rijke Turken dan he..
Bij voorkeur Mercedessen van 20+ jaar oud.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto's
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Turken rijden Mercedes, kut merk en kut auto's
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe het vice versa man. Echt. Thuisbioscoop heb je zoveel meer plezier van.
Je moet eens komen kijken in mijn mooie stad bij mijn twee maatjes. Of naar onze beamerruimte (thuisbios is het niet meer te noemen).
Dat is wel nice.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, zwembad komt in een speciale aanbouw. Bios komt in de kelder en ik wil de komende tijd geen gedoe in huis qua verbouwingen.
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was Caland. Evoque heptie trouwens niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.
Busted.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat die act toch vallen Ron. Stokstaartje wist het 2 jaar terug al te melden. Mensen met een Evoque FOK!ken niet, laat staan met een zwembad en thuisbioscoop.
Nee was echt onze maoist.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was Caland. Evoque heptie trouwens niet.
Ik zie een referrerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:46 schreef Helpmefok het volgende:
Welk een idioot koopt iets als dit:
http://www.bol.com/nl/p/p(...)70065bba51d000002853
Selfmade milionairequote:
Ok just a sec.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Selfmade milionaire
Kan jij trouwens mijn DM-ban eraf krijgen?.
Ik wil vragen naar een kwestie van een aantal maanden terug, of dat nog opgelost was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |