quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben meer van kruisers dan cruisers
Nyet, mobile layout zuigt geitenballenquote:
Stel je er niet teveel van voorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, the voice kids en mkr gekeken en nu lekker ff slapen. Morgen voor t eerst naar de Makro!Alleen ooit een keer in de Sligro geweest. Ben benieuwd
Al 5 minuten wakkerquote:
Verstop je daar koekjes in voor MrAnneX?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:59 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou mini...de badmat in huize AnneX.
Van de week zatik er naar te staren en het kwam mij zo bekend voor.
![]()
[ afbeelding ]
Nee das jammer. Maar misschien hebben ze er dingen die ik verder niet zie. Als klein kind leek t me n paradijsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Stel je er niet teveel van voorZoveel goedkoper is het niet.
Kijk ook ff de folders door op www.makro.nlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee das jammer. Maar misschien hebben ze er dingen die ik verder niet zie. Als klein kind leek t me n paradijs
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verstop je daar koekjes in voor MrAnneX?
das wel heel decadentquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb decadent gedaan en kaneel van Jonnie Boer gekocht (erg duur voor kaneel). Maar dat ruikt me toch lekkerVeel sterkere geur dan gewone kaneel uit de supermarkt.
Ik zit gezellig met poes en laptop op de bank langlaufen te kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag een dagje sporten kijken.
Ik zag die potten ook en vroeg me al af of er nou echt verschil zou zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb decadent gedaan en kaneel van Jonnie Boer gekocht (erg duur voor kaneel). Maar dat ruikt me toch lekkerVeel sterkere geur dan gewone kaneel uit de supermarkt.
Ik word in ieder geval heel blij van die kaneelgeur. Heb m'n neus ter vergelijking nog even boven mijn Silvokruidenpotje gehangen, maar daar ruik ik bijna niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag die potten ook en vroeg me al af of er nou echt verschil zou zijn.
Wow!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:59 schreef AnneX het volgende:
Kijk nou mini...de badmat in huize AnneX.
Van de week zatik er naar te staren en het kwam mij zo bekend voor.
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |