Bovenop de ovens MOET zelfs schoongemaakt worden. Anders komt er een dikke, zwarte laag stof op te zitten. Mocht iemand dat van ATTACK of iets in die geest nakijken, ben je de sjaak. Gewoon een trappetje voor de oven zetten, sopje erbij en gaan.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
- ovens waren al schoongemaakt van de week
- bovenkant van de ovens? Geen idee hoe dat moet
- vriezer en koeling had ik al geveegd bij het uitzetten voor vandaag
- boenen, nah, geen zin in eigenlijk.
- vloer in de winkel rond brood vegen had ik al gedaan
- onder wandbrood vegen had ik al gedaan
Meer?
Zavbrood hoort wel degelijk bij verkoop de uren komen ook in wag 13 brood erbij.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:40 schreef marsipilamie het volgende:
Ik weet dat dat niet bij verkoop hoort, maar als er echt niets te doen is en ik ben Tl van die avond dan is het toch of werken of naar huis. Ik had in ieder geval 1 van de 2 medewerkers naar huis gestuurd. En ik noemde alleen maar wat dingen die dichtbij de afdeling waren zodat ze eventuele klanten nog konden helpen.
Bij ons wordt zav wel door verkoop gevuld, maar eigenlijk wel logisch dat het normaal bij vkk hoort
Hoorde het maar bij houdbaarquote:Op zondag 9 februari 2014 13:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zavbrood hoort wel degelijk bij verkoop de uren komen ook in wag 13 brood erbij.
Dat eerste nooit van gehoord en niemand die het doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bovenop de ovens MOET zelfs schoongemaakt worden. Anders komt er een dikke, zwarte laag stof op te zitten. Mocht iemand dat van ATTACK of iets in die geest nakijken, ben je de sjaak. Gewoon een trappetje voor de oven zetten, sopje erbij en gaan.
Platenwagens. Die moeten elke week (zo staat het tenminste bij ons op de klok) schoongeveegd worden. Dus; alle platen eruit en langs alle richels een veger halen.
Onder de ovens. Ovens dus van zijn plek halen en er onder vegen. Blijft een hoop rotzooi liggen altijd.
Stoep. Ook een veger erlangs halen om de kruimels te verwijderen.
Lijkt me genoeg voor minstens een uurtje.
Haha, ze waren bij ons op verkoop ook niet heel blij dat zav terug bij hun kwam.quote:
Vullen, niet zoveel problemen mee. Maar het wekelijks tellen....quote:Op zondag 9 februari 2014 13:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Haha, ze waren bij ons op verkoop ook niet heel blij dat zav terug bij hun kwam.
wekelijks tellen? Waarom niet gewoon via het telproces dat verkoopklaar ook gebruikt? Lege vakken en overs.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vullen, niet zoveel problemen mee. Maar het wekelijks tellen....
Weet je hoe vaak het wordt gejat? We hebben zelfscan ook nog.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
wekelijks tellen? Waarom niet gewoon via het telproces dat verkoopklaar ook gebruikt? Lege vakken en overs.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
wekelijks tellen? Waarom niet gewoon via verkoopklaarproces? Lege vakken en overs.
Welk filiaal werk jij eig?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak het wordt gejat? We hebben zelfscan ook nog.
Dus.... als je lege vakken, bijna lege vakken en de overs telt hebt je toch alles? dagelijks 3 minuten werken.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak het wordt gejat? We hebben zelfscan ook nog.
Zav brood hoef je niet integraal te tellen iedere week. Als je gewoon neeverkoop loopt na het vullen en de restanten na het vullen of navulmoment telt is het klaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Elke dag tellen we weer een andere ass.groep en dat herhalen we elke week. Zou dat ook makkelijker kunnen?
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waaruit kan ik kiezen zonder dat ik identificeerbaar ben?
Oud-collega van NJ in ieder geval.
Hmja, dat is idd wel een stuk makkelijker. Nu zijn we minimaal 30min. bezig met tellen. Zal het eens voorleggenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zav brood hoef je niet integraal te tellen iedere week. Als je gewoon neeverkoop loopt na het vullen en de restanten na het vullen of navulmoment telt is het klaar.
Eigelijk is dat natuurlijk hetzelfde als hoe de teamleider verkoopklaar de neeverkoop en restanten op verkoopklaar doet.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmja, dat is idd wel een stuk makkelijker. Nu zijn we minimaal 30min. bezig met tellen. Zal het eens voorleggen
Een voor een tellenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Eigelijk is dat natuurlijk hetzelfde als hoe de teamleider verkoopklaar de neeverkoop en restanten op verkoopklaar doet.
Je zorgt er zo zelfs eigelijk voor dat je vaker met je voorraad op zav bezig bent en over de week heen waarschijnlijk nog een betere beschikbaarheid krijgt.
Wat en hoe tellen jullie bijvoorbeeld bij deli de stukken?
Elke donderdag worden alle stukken in 1 keer geteld. Ze worden met de gesneden vleeswaren afgewogen. Maar ik denk dat dit zo wel moet want we hebben regelmatig flinke verschillen. De EAB wordt te onregelmatig nagekeken....quote:Op zondag 9 februari 2014 14:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Eigelijk is dat natuurlijk hetzelfde als hoe de teamleider verkoopklaar de neeverkoop en restanten op verkoopklaar doet.
Je zorgt er zo zelfs eigelijk voor dat je vaker met je voorraad op zav bezig bent en over de week heen waarschijnlijk nog een betere beschikbaarheid krijgt.
Wat en hoe tellen jullie bijvoorbeeld bij deli de stukken?
Als je proces op orde is zou je namelijk iedere 4 weken ze moeten tellen maar.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Elke donderdag worden alle stukken in 1 keer geteld. Ze worden met de gesneden vleeswaren afgewogen. Maar ik denk dat dit zo wel moet want we hebben regelmatig flinke verschillen. De EAB wordt te onregelmatig nagekeken....
Geen idee, ik werk maar 1x pw in t weekend en dan tellen we nooit.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Jaja leuk
Hoe vaak bijvoorbeeld?
Ook niet als je er achter komt dat een bepaald product op is?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik werk maar 1x pw in t weekend en dan tellen we nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |