abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136495678
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee hoor, rond 6 kwam geen hond. Letterlijk 2 uur gezeten en gewacht tot het tijd was, TL deed zelfs mee _O_
Euhm ok. Mijn ervaring is dat er altijd wat te doen is. Diepvries schoonvegen, afdeling boenen, oven aan de bovenkant schoonvegen, etc.
pi_136495709
En het staat ook niet echt professioneel naar klanten toe. Personeel dat alleen zit te zitten of staat te staan.....
pi_136495815
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Euhm ok. Mijn ervaring is dat er altijd wat te doen is. Diepvries schoonvegen, afdeling boenen, oven aan de bovenkant schoonvegen, etc.
Helemaal mee eens! Er is altijd wat te doen, desnoods ga je spiegelen ofzo.

Klinkt ook als een lekker capabele TL zo trouwens, als je zo 2uur stil gaat zitten.
pi_136495952
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:08 schreef SausDip het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Er is altijd wat te doen, desnoods ga je spiegelen ofzo.

Klinkt ook als een lekker capabele TL zo trouwens, als je zo 2uur stil gaat zitten.
Dat is ook precies wat ik dacht.
  zondag 9 februari 2014 @ 10:29:40 #130
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136496092
Wel typisch dat hij zijn eigen plan trekt als de TL zegt dat hij iets moet doen, maar als TL het signaal geeft om niets te doen neemt ie dat wel over.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136497195
Boeiend allemaal weer :')

Was wsl gewoon eenmalig.
pi_136497470
Ben benieuwd of ie dat ook op t shiftklaar rapport heeft gezet.
pi_136497516
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben benieuwd of ie dat ook op t shiftklaar rapport heeft gezet.
'Pfff, we hebben keihard gewerkt. Ik ben kapot. Er moet echt even naar de planning gekeken worden hoor.'
pi_136497560
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

'Pfff, we hebben keihard gewerkt. Ik ben kapot. Er moet echt even naar de planning gekeken worden hoor.'
Echt he...
pi_136497614
Check de jaloezie _O-

Er is niks aan de hand als de taken gedaan zijn die gedaan moeten worden naar mijns inziens.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 11:39:40 ]
  zondag 9 februari 2014 @ 11:41:58 #136
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136497724
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:

Er is niks aan de hand als de taken gedaan zijn die gedaan moeten worden naar mijns inziens.
Dit dus. Heb bij beide vorige werkgevers avonden gedaan waarop alles op de afdeling gedaan was, en er letterlijk bijna geen hond kwam qua klanten. Record is anderhalf uur wachten op een klant bij mij bij de counter en bij de kassa's 3 in dezelfde tijd. Alles qua schoonmaken/opruimen was ook al gedaan. Tsja, wat doe je dan hè..
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_136497738
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:
Check de jaloezie _O-

Eens hoor.
pi_136497851
quote:
10s.gif [b]Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:[/b
Genoeg extra schoonmaak taken die je kan doen op de afdeling lijkt me...
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136497907
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Genoeg extra schoonmaak taken die je kan doen op de afdeling lijkt me...
- ovens waren al schoongemaakt van de week
- bovenkant van de ovens? Geen idee hoe dat moet
- vriezer en koeling had ik al geveegd bij het uitzetten voor vandaag
- boenen, nah, geen zin in eigenlijk.
- vloer in de winkel rond brood vegen had ik al gedaan
- onder wandbrood vegen had ik al gedaan
Meer?
pi_136498509
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
Meer?
Gebak spiegelen en afprijzen voor de volgende dag
borrelgemak spiegelen en afprijzen.
Je collega's op deli helpen
En vleeswaren spiegelen
zav vullen

Genoeg te doen lijkt me :)
pi_136498554
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef marsipilamie het volgende:

[..]

Gebak spiegelen en afprijzen voor de volgende dag
borrelgemak spiegelen en afprijzen.
Je collega's op deli helpen
En vleeswaren spiegelen
zav vullen

Genoeg te doen lijkt me :)
- wat doen ze dan vandaag?
- wat is borrelgemak? nootjes?
- die had ook niks te doen
- al gedaan
- wat heeft dat met verkoop te maken dan? en daarnaast: weet niet hoe het daarmee zit, maar op VVK waren zelfs ook mensen eerder naar huis gestuurd.

Oftewel: er was gewoon geen reet te doen, wat jullie ook van vinden. Sorry.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2014 12:14:32 ]
pi_136498971
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Meer?
Onder de manden vegen (baarn2)
Codeboek zav, luxe banket
Restanten zav e.d.
Ovens kunnen ook 2x in de week
Platenwagens schoonmaken
pi_136499083
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

- wat doen ze dan vandaag?
- wat is borrelgemak? nootjes?
- die had ook niks te doen
- al gedaan
- wat heeft dat met verkoop te maken dan? en daarnaast: weet niet hoe het daarmee zit, maar op VVK waren zelfs ook mensen eerder naar huis gestuurd.

Oftewel: er was gewoon geen reet te doen, wat jullie ook van vinden. Sorry.
Zavbrood hoort gewoon bij verkoop.
Vast muffins inpakken voor maandag? Zodat je maandag de muffinactie goed begint.
Borrelgemak is van deli en zijn de bakjes met olijven, tapas en salades. Dan had ik toch of de deli of de brood medewerker maar eens lekker naar huis gestuurd als ze beide niks te doen hadden. Fijn zo'n teamleider die in afwezigheid van de (A)SM zo goed mee stuurt in de OPWU
pi_136499166
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Vast muffins inpakken voor maandag? Zodat je maandag de muffinactie goed begint.
Borrelgemak is van deli en zijn de bakjes met olijven, tapas en salades. Dan had ik toch of de deli of de brood medewerker maar eens lekker naar huis gestuurd als ze beide niks te doen hadden. Fijn zo'n teamleider die in afwezigheid van de (A)SM zo goed mee stuurt in de OPWU
Ik ben ook nooit zo van de opwu. Komt een medewerker voor bijvoorbeeld 3 uurtjes werken, en dan wordt die ook nog eens eerder naar huis gestuurd. Had die net zo goed niet kunnen komen :')
pi_136499279

Ik weet dat dat niet bij verkoop hoort, maar als er echt niets te doen is en ik ben Tl van die avond dan is het toch of werken of naar huis. Ik had in ieder geval 1 van de 2 medewerkers naar huis gestuurd. En ik noemde alleen maar wat dingen die dichtbij de afdeling waren zodat ze eventuele klanten nog konden helpen.

Bij ons wordt zav wel door verkoop gevuld, maar eigenlijk wel logisch dat het normaal bij vkk hoort
pi_136499773
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:37 schreef mujentas het volgende:
Ik ben ook nooit zo van de opwu. Komt een medewerker voor bijvoorbeeld 3 uurtjes werken, en dan wordt die ook nog eens eerder naar huis gestuurd. Had die net zo goed niet kunnen komen :')
Hier worden mensen nu twee uur ingeroosterd en dan weleens ook nog eens eerder naar huis gestuurd. :')

Over niks doen gesproken, ik snap Etsu wel. Maar dan nog, kun je best op je gemak ZAV spiegelen/navullen, diepvries klaarzetten etc. Gewoon lekker rustig tempo, werkt ook best wel relaxt. AGF hier op vrijdag avond is altijd 1000 dingen even tellen, even met de bezem spelen de afdeling schoonvegen en een nette afdeling achterlaten voor de zaterdag. :)
_
Zaterdag wk5 - 1200 Gouden veters op voorraad. Zaterdag wk6 - 1200 Gouden veters op voorraad(volgens de terminal). ^O^ Echt een ontiegelijke hoeveelheid restanten van de acties.
  zondag 9 februari 2014 @ 13:02:53 #147
375927 Halldor
like a boss
pi_136500035
Vanaf week 8 moet je ze gaan verkopen voor ¤ 1 per stuk. Dat wordt dus alles muteren op zaterdag week 7 voor ¤ 0,01 per stuk en dan gratis weggeven.
pi_136500103
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:02 schreef Halldor het volgende:
Vanaf week 8 moet je ze gaan verkopen voor ¤ 1 per stuk. Dat wordt dus alles muteren op zaterdag week 7 voor ¤ 0,01 per stuk en dan gratis weggeven.
Goed dat jij het even zegt. :Y Wat gebeurt er trouwens met de eetmaatjes, want we kregen met de za avond levering weer 20 dozen van binnen?
  zondag 9 februari 2014 @ 13:07:55 #149
375927 Halldor
like a boss
pi_136500228
Sluit ze wel even uit voor de zekerheid. Die eetmaatjes heb ik ook al gemuteerd en worden vanaf maandag bij de kassa weggegeven.
pi_136502045
Godver, ben ziek :'( Hopelijk voel ik me morgen toch al ietsjes beter want heb geen zin om met m'n benauwde snotterkoortskop op de afdeling te staan. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')