Euhm ok. Mijn ervaring is dat er altijd wat te doen is. Diepvries schoonvegen, afdeling boenen, oven aan de bovenkant schoonvegen, etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, rond 6 kwam geen hond. Letterlijk 2 uur gezeten en gewacht tot het tijd was, TL deed zelfs mee
Helemaal mee eens! Er is altijd wat te doen, desnoods ga je spiegelen ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euhm ok. Mijn ervaring is dat er altijd wat te doen is. Diepvries schoonvegen, afdeling boenen, oven aan de bovenkant schoonvegen, etc.
Dat is ook precies wat ik dacht.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:08 schreef SausDip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Er is altijd wat te doen, desnoods ga je spiegelen ofzo.
Klinkt ook als een lekker capabele TL zo trouwens, als je zo 2uur stil gaat zitten.
'Pfff, we hebben keihard gewerkt. Ik ben kapot. Er moet echt even naar de planning gekeken worden hoor.'quote:Op zondag 9 februari 2014 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben benieuwd of ie dat ook op t shiftklaar rapport heeft gezet.
Echt he...quote:Op zondag 9 februari 2014 11:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
'Pfff, we hebben keihard gewerkt. Ik ben kapot. Er moet echt even naar de planning gekeken worden hoor.'
Dit dus. Heb bij beide vorige werkgevers avonden gedaan waarop alles op de afdeling gedaan was, en er letterlijk bijna geen hond kwam qua klanten. Record is anderhalf uur wachten op een klant bij mij bij de counter en bij de kassa's 3 in dezelfde tijd. Alles qua schoonmaken/opruimen was ook al gedaan. Tsja, wat doe je dan hè..quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:
Er is niks aan de hand als de taken gedaan zijn die gedaan moeten worden naar mijns inziens.
Eens hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:
Check de jaloezie
Er is niks aan de hand als de taken gedaan zijn die gedaan moeten worden naar mijns inziens.
Genoeg extra schoonmaak taken die je kan doen op de afdeling lijkt me...quote:[b]Op zondag 9 februari 2014 11:38 schreef Etsu het volgende:[/b
- ovens waren al schoongemaakt van de weekquote:Op zondag 9 februari 2014 11:47 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Genoeg extra schoonmaak taken die je kan doen op de afdeling lijkt me...
Gebak spiegelen en afprijzen voor de volgende dagquote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
- ovens waren al schoongemaakt van de week
- bovenkant van de ovens? Geen idee hoe dat moet
- vriezer en koeling had ik al geveegd bij het uitzetten voor vandaag
- boenen, nah, geen zin in eigenlijk.
- vloer in de winkel rond brood vegen had ik al gedaan
- onder wandbrood vegen had ik al gedaan
Meer?
- wat doen ze dan vandaag?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:11 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Gebak spiegelen en afprijzen voor de volgende dag
borrelgemak spiegelen en afprijzen.
Je collega's op deli helpen
En vleeswaren spiegelen
zav vullen
Genoeg te doen lijkt me
Onder de manden vegen (baarn2)quote:Op zondag 9 februari 2014 11:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
- ovens waren al schoongemaakt van de week
- bovenkant van de ovens? Geen idee hoe dat moet
- vriezer en koeling had ik al geveegd bij het uitzetten voor vandaag
- boenen, nah, geen zin in eigenlijk.
- vloer in de winkel rond brood vegen had ik al gedaan
- onder wandbrood vegen had ik al gedaan
Meer?
Zavbrood hoort gewoon bij verkoop.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
- wat doen ze dan vandaag?
- wat is borrelgemak? nootjes?
- die had ook niks te doen
- al gedaan
- wat heeft dat met verkoop te maken dan? en daarnaast: weet niet hoe het daarmee zit, maar op VVK waren zelfs ook mensen eerder naar huis gestuurd.
Oftewel: er was gewoon geen reet te doen, wat jullie ook van vinden. Sorry.
Ik ben ook nooit zo van de opwu. Komt een medewerker voor bijvoorbeeld 3 uurtjes werken, en dan wordt die ook nog eens eerder naar huis gestuurd. Had die net zo goed niet kunnen komenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zavbrood hoort gewoon bij verkoop.
Vast muffins inpakken voor maandag? Zodat je maandag de muffinactie goed begint.
Borrelgemak is van deli en zijn de bakjes met olijven, tapas en salades. Dan had ik toch of de deli of de brood medewerker maar eens lekker naar huis gestuurd als ze beide niks te doen hadden. Fijn zo'n teamleider die in afwezigheid van de (A)SM zo goed mee stuurt in de OPWU
Hier worden mensen nu twee uur ingeroosterd en dan weleens ook nog eens eerder naar huis gestuurd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:37 schreef mujentas het volgende:
Ik ben ook nooit zo van de opwu. Komt een medewerker voor bijvoorbeeld 3 uurtjes werken, en dan wordt die ook nog eens eerder naar huis gestuurd. Had die net zo goed niet kunnen komen
Goed dat jij het even zegt.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:02 schreef Halldor het volgende:
Vanaf week 8 moet je ze gaan verkopen voor ¤ 1 per stuk. Dat wordt dus alles muteren op zaterdag week 7 voor ¤ 0,01 per stuk en dan gratis weggeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |