Ik had zaterdag toch wel weer twee rolly's aan 999 zooi(vooral Dreft&Dash) + een dolly voor pasta en een dolly voor NF opruim.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef einschtein het volgende:
Ik hoop ook dat wij het niet krijgen, wij hebben 3 meter HB pasta dacht ik. Niet veel van die troep over.Houden zo.
Jullie doen niet aan verlengen, of? Koppenbouwers bouwen bij ons ook de 8ste kop op, waar grotendeels alle verlengingen op komen te staan.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had zaterdag toch wel weer twee rolly's aan 999 zooi(vooral Dreft&Dash) + een dolly voor pasta en een dolly voor NF opruim.
Ook een hoop van die Italiaanse wijnen over zag ik. En die wasmiddelen, er zijn elke week wasmiddelen in de aanbieding. Misschien iets te vaak denk ik wel eens.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had zaterdag toch wel weer twee rolly's aan 999 zooi(vooral Dreft&Dash) + een dolly voor pasta en een dolly voor NF opruim.
Het zal een keer de winkel uit moeten.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:42 schreef einschtein het volgende:
Jullie doen niet aan verlengen, of? Koppenbouwers bouwen bij ons ook de 8ste kop op, waar grotendeels alle verlengingen op komen te staan.Maandag worden dan de lokale prijzen aangemaakt en de actiebarkers ervoor gemaakt.
Fantini.quote:Ook een hoop van die Italiaanse wijnen over zag ik. En die wasmiddelen, er zijn elke week wasmiddelen in de aanbieding. Misschien iets te vaak denk ik wel eens.
Volgende week weer Ariel. Ik zag op de worpschets dat de flessen ook in dozen naast de actiekop gepresenteerd moet worden aan beide zijden. Dat gaan we dus mooi niet doenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:46 schreef einschtein het volgende:
Die Dreft bagger houden we altijd wel wat van over.
Same. 2 week geleden moest de Chocomel ook naast de actiekoppen. Bedenk je toch niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgende week weer Ariel. Ik zag op de worpschets dat de flessen ook in dozen naast de actiekop gepresenteerd moet worden aan beide zijden. Dat gaan we dus mooi niet doen
Hier ook een grote streep door op de schetsen gezet. Ze stonden ook ingetekend op de twee onderste planken, meer dan genoeg. Heb alleen de gouden veters maar naast de kop gepleurd, mogen ze maandag een betere uitvoering voor verzinnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef mujentas het volgende:
Volgende week weer Ariel. Ik zag op de worpschets dat de flessen ook in dozen naast de actiekop gepresenteerd moet worden aan beide zijden. Dat gaan we dus mooi niet doen
Jaloers.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:52 schreef einschtein het volgende:
Onze 4 nieuwe tafels zijn binnen, kunnen die kartonnen dingen de winkel uit.
Ja, ik had 3 week geleden nog gevraagd of het mogelijk was geweest. Maar geen moneys.quote:
Jij had het verteld, ik weet het ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef einschtein het volgende:
Ja, ik had 3 week geleden nog gevraagd of het mogelijk was geweest. Maar geen moneys.
Was de RM er vorige week, die klaagde over die kartonnen dingen en het onderhandelen kon beginnen.
En hoe is het nu?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Jij had het verteld, ik weet het ja.In ons filiaal ben ik zo een beetje de enige die naar de oude situatie wilt(iets van 12 tafels voor VKK), maar de meesten willen het zoals nu houden.
Gezien de OM toestemming heeft gegeven voor DNAH houders, moet het geld er wel zijn lijkt me.
Negen tafels VKK, negen ingetekend. Alleen deze week hebben we er tien, maar normaal gesproken niet.quote:
Ah, oke. En waarom zo graag 12?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Negen tafels VKK, negen ingetekend. Alleen deze week hebben we er tien, maar normaal gesproken niet.
Not sure if addict or...quote:Op zondag 9 februari 2014 23:27 schreef SLP_ het volgende:
Goh, voel me nog steeds hartstikke beroerd, maar omdat ik vanmiddag zoveel geslapen heb kan ik nu niet meer in slaap vallenHeb in ieder geval een voorraad medicijnen in m'n tas gestopt dus hopelijk gaat het morgen helemaal goed komen
Hoeven geen twaalf te zijn, maar een of twee tafels extra lijkt me niet verkeerd. Kunnen eventueel acties uitfacen, dingen zowel op tafels bij de kassa en in de winkel presenteren, verlengde acties op gooien of een overbodige tafel makkelijk aan Deli uitlenen.quote:
Waar heeft de deli een tafel voor nodigquote:Op zondag 9 februari 2014 23:40 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoeven geen twaalf te zijn, maar een of twee tafels extra lijkt me niet verkeerd. Kunnen eventueel acties uitfacen, dingen zowel op tafels bij de kassa en in de winkel presenteren, verlengde acties op gooien of een overbodige tafel makkelijk aan Deli uitlenen.
Oh, bij ons zijn ze heel happig op.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:42 schreef mujentas het volgende:
Waar heeft de deli een tafel voor nodig
Die zijn nooit in de aanbiedingquote:Op zondag 9 februari 2014 23:44 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn ze heel happig op.Droge worsten op een rekje achterin, voorin vijgenbroodjes, jam en dat soort borrel dingen.
Werkt dat een beetje? Wij hebben ze ook, maar het verkoopt werkelijk voor geen meter.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, maar een beetje om impulsaankopen te stimuleren. Hebben een tijd lang zo gedaan.
Geen idee, volgens mij niet echt. Maar goed, die tafel stond er permanent en het was voor deli een manier om al dat zooi in een keer te presenteren en een beetje overzicht op hun toonbank te houden. Wanneer ze kansen zien, pikken ze altijd een tafel in.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:52 schreef mujentas het volgende:
Werkt dat een beetje? Wij hebben ze ook, maar het verkoopt werkelijk voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |