Pff.. ben film kijken man.. duurt echt te lang. Praat me even bijquote:
Ik ben te stoned om een samenvatting te gevenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Pff.. ben film kijken man.. duurt echt te lang. Praat me even bij
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben te stoned om een samenvatting te geven
Na de film lezen, dan
Het is het echt waard om dit hele topic te lezen.quote:
Hey lekkere bondage meid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:53 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag he.. ts vertelde wel altijd tegen iedereen die het niet wou horen dat hij een pik van 18cm heeft, maar heeft hij wel ook een stel ballen..?
Triest en kansloos hosselgedrag naar iedere vrouw op Fok!, en daarbij ook nog eens een ontzettend naïeve en zwakke houding.
Al had je maar 1 van deze symptomen, dan was het al bijna een verloren zaak, maar je bent echt het complete pakket ts!
Ja hey hoi.quote:
Niets meer te beleven daar iddquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:12 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Ja hey hoi.
Het is toch een beetje het einde van een tijdperk voor sex he, zo zonder F1978.
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is het echt waard om dit hele topic te lezen.
Dat heb ik er wel voor over, zeker als ik al diequote:
Dat was nasty idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over, zeker als ik al die
Pedo-berichten van hem hier lees.
Die kerel heeft waarschijnlijk nog nooit seks gehad en is na zoveel jaar toe aan een kut, blijkbaar kan het hem niet zoveel schelen wat voor kut het is, hij voelt gewoon drang. Hij heeft hier wel een grens overschreden, dat moge duidelijk zijn. Er zijn genoeg andere manieren om seks te kunnen hebben die wel geaccepteerd worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Dan kun je wel zeggen dat je geen slecht mens bent, maar als je niet inziet hoe achterlijk je je voordoet, dan ben je echt ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |