Kan hij lekker de minderjarige meisjes achternaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:41 schreef Toto69 het volgende:
Beste TS,
Waarom ga je niet gewoon lekker op stap met vrienden of zo? Van mijn part ga je naar de Holly in Rotterdam of zo. Maar echt, dit schiet niet op.
Hij zou toch niet werkelijk zo dom zijn om gelijk een nieuwe aan te makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Snowbells het volgende:
Mensen hou sex en r&p in de gaten voor de kloon! Manhunt
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Snowbells het volgende:
Mensen hou sex en r&p in de gaten voor de kloon! Manhunt
Zij hebben toch een blauw icoontje?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
is er geen pagina waar je de nieuwste geregistreerde users kan zien ofzo?
En maar ontkennen dat hij ze niet zo jong wil, maar ondertussen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kan hij lekker de minderjarige meisjes achterna.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
En ik vind jong persoonlijk wel wat hebben, en jij bent ook best wel slim vind ik
De admins hebben een pagina beschikbaar waar ze het kunnen zien. Ik kan het eventueel zien als ik de usertabel van mijn stats db sorteer op id aflopend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:27 schreef FL_Freak het volgende:
is er geen pagina waar je de nieuwste geregistreerde users kan zien ofzo?
Moest lachen icm die PIquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Zou die nu zachtjes aan het janken zijn?
Nou zou je zo lief willen zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef bondage het volgende:
[..]
De admins hebben een pagina beschikbaar waar ze het kunnen zien. Ik kan het eventueel zien als ik de usertabel van mijn stats db sorteer op id aflopend.
Eigenlijk is dat mijn standaard PI. Ik doe nooit gemeenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moest lachen icm die PI![]()
Maar dat zou zielug zijn
Nee, dat is gewoon als je nog niet hebt geselecteerd of je een man of vrouw bent. Als je dat gelijk na registratie al doet gaat die vlieger al niet meer opquote:
Hij is prachtig als standaard PIquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:36 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat mijn standaard PI. Ik doe nooit gemeen
ONZ / De teloorgang van de PI.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is prachtig als standaard PIOmdattie zo'n mooie extra dimensie kan geven aan posts die helemaal niet zo bedoeld zijn
Mijn duimpje soms ook
En deze is gewoon fucked-up [ afbeelding ], die is het mooist voor de juiste momenten.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeeHeb je je geslachtsicoontje veranderd?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |