Hij geniet er niet van om constant door iedereen afgezeken te worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een complete lulkoek. Je geniet hiervan om de een of andere reden. Hou gewoon op.
Ik denk dat F1978 inmiddels een grotere legende is dan datquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Val in ieder geval geen FOK! users lastig... dat is echt compleet kansloos en niemand waardeert zulke dingen. Maak een kloontje aan als je per se op FOK! wilt blijven, maar pas op dat je geen FOK! legende (negatief) wordt zoals AnthonyZeus.
Ik geniet van advies alleen, geloof me... veel beledigingen die ook in het topic voorbij zijn gekomen valt weinig van te genieten hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een complete lulkoek. Je geniet hiervan om de een of andere reden. Hou gewoon op.
En ik denk dat het wel een slim advies is, om op te volgen ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef Snowbells het volgende:
Enige raadzame advies is gewoon een ander account waar je anoniem op verder gaat of gewoon opbokken
Nah nee, Anthony staat nog ver boven hemquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat F1978 inmiddels een grotere legende is dan dat
Dan heb ik (sinds 2009) gewoon compleet gemist wie de neuk AnthonyZeus is en wat die heeft gedaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah nee, Anthony staat nog ver boven hemmaar hij is hárd op weg
Wie is dat dan weer? Blijkbaar wat gemist. Aan mijn newbiestatus zal het niet liggen (2005).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Val in ieder geval geen FOK! users lastig... dat is echt compleet kansloos en niemand waardeert zulke dingen. Maak een kloontje aan als je per se op FOK! wilt blijven, maar pas op dat je geen FOK! legende (negatief) wordt zoals AnthonyZeus.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_milf_van_j.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon compleet gemist wie de neuk AnthonyZeus is en wat die heeft gedaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is dat dan weer? Blijkbaar wat gemist.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ken het verhaal niet van anthony en zit heir al sinds 2008,
Is écht de moeite waard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_milf_van_j.html
+ panorama
ONZ / Anthony Zeus staat in de Panorama!
+ reeks:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
en de andere topics
Ohja, dat heb ik wel eens gelezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_een_milf_van_j.html
+ panorama
ONZ / Anthony Zeus staat in de Panorama!
+ reeks:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
en de andere topics
Klopt, een kloon is eigenlijk de enige keus die ik heb, wil ik veranderen en ook hier blijven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I knowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb op FOK! ook real-life vrienden gemaakt en zelfs een real-life relatie via FOK! eigenlijkBijna al mijn vrije tijd besteed ik hier
Dus in dat opzicht ben ik ook kansloos
Maar scheelt wel dat ik daarnaast ook nog vrienden heb, en mijn echte leven en FOK! min of meer met elkaar samengesmolten zijn ipv elkaar in de weg zitten
Nou lul dit topic nog vol en maak een kloon daarna.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, een kloon is eigenlijk de enige keus die ik heb, wil ik veranderen en ook hier blijven.
Aangezien hier wel zat aardige slimme mensen zitten, zie ik niet in waarom ik niet daarvan nog dingen kan leren in de toekomst.
En adviezen aan andere mensen in topics geef ook bv.
Zullen vast nog oldbies zijn die hem hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er was zells een filmpje?? Maar die mirror werkt niet
Negatieve aandacht is ook aandacht. Als je het vervelend vond had je het wel gehouden bij deel 1. Daar was het al lang duidelijk wat je moest doen en viel men ook in herhaling. Eigenlijk kun je wel stellen dat iedereen unaniem is wat betreft jouw gedrag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:33 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik geniet van advies alleen, geloof me... veel beledigingen die ook in het topic voorbij zijn gekomen valt weinig van te genieten hoor.
damnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zullen vast nog oldbies zijn die hem hebben.
Er was idd een filmpje waarin hij in haar flamoes kneep etc!
Je moet je ook niet laten filmen door 19-jarige worstelaars.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:37 schreef FL_Freak het volgende:
Zielig voor die vrouw zonder toestemming zo op het internet.
Ik denk dat je ook de waarde van je eigen 'adviezen' ook een beetje overschat, eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:35 schreef F1978 het volgende:
[..]
Klopt, een kloon is eigenlijk de enige keus die ik heb, wil ik veranderen en ook hier blijven.
Aangezien hier wel zat aardige slimme mensen zitten, zie ik niet in waarom ik niet daarvan nog dingen kan leren in de toekomst.
En adviezen aan andere mensen in topics geef ook bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |