Ik hoef jou niet meer te zien @ sZiget.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niemand kan zo kankertriest zijn in het echte leven. Niemand.
Ik ging al met jahroon en ze broer dobroslav chillequote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet meer te zien @ sZiget.
Helemaal kapot gelache.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
hands down, nog nooit zo snel een film van 3 uur gezien.
Slobodan en miroslav komen ook vriend. Dit gaan hard worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ging al met jahroon en ze broer dobroslav chille
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze scene, je kon me echt oprapen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:53 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hhhhhnnggg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Moet je je adblocker uitzetten vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef IrCute het volgende:
gvd fok doet het echt voor geen meter vandaag. Moet constant refreshen anders doettie het niet.
Kindertent?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:13 schreef Awesome_ het volgende:
Heb het ook. Heb snakey al gedmt dat als het niet snel opgelost is, ik met mijn business wel naar de concurrent ga.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Levert body en fit shop ook op zondagen?
quote:Late night #gym session. Follow your dreams. One day you will get there and make yourself #proud. It's a #lifestyle! #Train insane like there is no finish line! 💪 #fitness #bodybuilder #fit #lift
quote:If you don’t have a dream. Then you have nothing to work for. Nothing to get up in the morning for. No reason. And no purpose to be. But friends we do have a dream and dreams do come true not because we keep believing but we keep working hard. #KaiGreene #bodybuilding #fitness #back #shredded #bulking
kaaankerquote:1 year from now. -- They will tell you that you can't because they have no idea what is in your heart and what you are capable of. Just do whatever makes you happy.
Plaats foto's van je zieke rocksolid 8pack?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:21 schreef VMSDKR het volgende:
Zo'n gozer met 6/10 gains zet constant van dit soort shit op zijn Instagram wat dan weer doorgeplaatst wordt naar Facebook:
[..]
[..]
[..]
kaaanker
Zodat ze tot in den oneindigheid over dit forum kunnen circuleren? No thanks Jeff.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Plaats foto's van je zieke rocksolid 8pack?
Dit is dus ook exact de reden dat ik geen foto's op internet zet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zodat ze tot in den oneindigheid over dit forum kunnen circuleren? No thanks Jeff.
Heel fok is kut. Zit al hele dag mobiel. Continu vastlopers in Chrome door een of andere kk adquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:09 schreef IrCute het volgende:
gvd fok doet het echt voor geen meter vandaag. Moet constant refreshen anders doettie het niet.
Ik zou daar nooit geen moord voor doenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
hoeveel mensen in de geschiedenis van de mensheid daar geen moord voor zouden doen.
100% solide fysiek. Zou direct willen ruilen. Dit is 100% mijn streefje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:26 schreef VMSDKR het volgende:
heb prsoonlijk ongeveer deze fysiek [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |