elke chick kan een volkomen whackjob zijn tot je d'r eens mee uit hebt gevraagd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:40 schreef Sapstengel het volgende:
Mee eens ja, veel vaag volk tijdens het uitgaan. Hangt er wel vanaf waar je naartoe gaat natuurlijk, maar nog steeds.
Maarja tinder zitten ook alleen maar vage wijven volgens mij. Lijkt me niet echt iets wat tot een normale relatie leidt, ja bij uitzondering denk ik.
Moest wel lachen om die gast lol. Gelukkig was je nuchter genoeg anders had je nu een prolapsed angus.
En zelfs dan kan het zich later pas openbaren.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
elke chick kan een volkomen whackjob zijn tot je d'r eens mee uit hebt gevraagd.
Lol Warhole, heb zelden zo veel drugs aangeboden gekregen op een avond als daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Shooters vriend.
Of Ome Ko, Warhole en Oceans. Blauwe Engel op het eind.
Ik zat andere kant korte zijde. Beetje schelden op alles en iedereen als ajacied zijnde. Heerlijk avondje. Nu snurkenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja lache joh, ik zat met interventie team van beveiliging naast het uitvak in het gelredome. Links van me uitsupps van ado, rechts van me deel vd harde kern van vitesse, heb m'n blik maar zo neutraal mogelijk gehouden
Dan kom je echt in de verkeerde tenten imhoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
`gewoon tinder sap komt vanzelf wel hahaha
Maar srs chicks in dancing is geen aanrader, die zijn zo wanhopig. Gister was hun openingszin vaak of ik nog wat pillen had![]()
En een of andere gast die bleef aandringen om naar zijn huis te gaan omdat hij nog wat leuk spul had () (fullhomo)
gewoon. De standaard studentenclubs. Maar meestalga ik dan ook niet voor de hossels gewoon lekker voor de dancing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kom je echt in de verkeerde tenten imho
Om chicks te hosselen That is
op zuid?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 02:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik zat andere kant korte zijde. Beetje schelden op alles en iedereen als ajacied zijnde. Heerlijk avondje. Nu snurken
Ook laten knallen vriend? Daar draait het om in de dancing.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:32 schreef Dimachaerus het volgende:
rechtenstudente heeft me laten dansen
ze was echt knettertje lam
en 1.78 ofzo
Yesquote:
Naar welke tent(en) ben je geweest?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:32 schreef Dimachaerus het volgende:
en 1.78 ofzo
Ik mis even wat erquote:Op zaterdag 8 februari 2014 06:32 schreef Dimachaerus het volgende:
en 1.78 ofzo
Dan is zijn 1.63mquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is ze 15cm langer dan hem.
wist niet dat jy zo'n hater was manquote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kutecto hoop dat ie verliest en op zn bek valt. Zo over de kussens heen de tribune op.
Hehe brb kaassaus op alle groenten. Giga borden pasta etc etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Secret eaters marathon op TLC vandaag.
Altijd grappig dat die mensen zeggen "ik eet helemaal niet zoveel, snap niet waarom ik zo dik ben" en uiteindelijk eten ze 4000/dag ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |