90 dagen volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2014 19:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klopt dat was het. Weet iemand trouwens hoelang dat transactie tegoed van binck geldig is?
Het is een even getal dus je kan in principe 1000 euro aan aandelen in een minuutje aankopen en verkopen voor 15 keer . Voor zover ik kan zien mag datquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:51 schreef Xepos het volgende:
Nu heeft Lynx ook een actie wanneer je bij hun aansluit.
Je krijgt een Ipad mini, mits je aan de voorwaarden voldoet.
http://www.lynx.nl/ipad-m(...)m_campaign=ipad-mini
Ik moet zeggen de voorwaarden zijn wel erg.
Minimaal 30 aandelentransacties in de kleine letters staat er ook nog dat elke transactie minimaal een waarde van 1000 euro moet zijn.
Ik ga nog even verder uitpluizen of het nog wel zo voordelig is.
En je moet minimaal 3000 stortenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:43 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Het is een even getal dus je kan in principe 1000 euro aan aandelen in een minuutje aankopen en verkopen voor 15 keer . Voor zover ik kan zien mag dat
Ipad mini heb je vanaf 289. Een verkoop voor 250 moet wel lukken. Je opent die rekening ergens eind July. Op 1 week een rendement halen van 2% moet lukken als je die 2000 euro stil laat staan op die rekening.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:50 schreef Piger het volgende:
[..]
En je moet minimaal 3000 storten
30x 6 euro transactiekosten. Kom je al aardig dichtbij de aanschafprijs van de ipad mini.
30 transacties uitvoeren. Ben je al paar uur kwijt vanuitgaande dat je geen koersverlies wilt. Daarnaast nog die ipad verkopen aan iemand die bereid is 250 euro neer te leggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:54 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Ipad mini heb je vanaf 289. Een verkoop voor 250 moet wel lukken. Je opent die rekening ergens eind July. Op 1 week een rendement halen van 2% moet lukken als je die 2000 euro stil laat staan op die rekening.
Het kost je ook nog eens veel tijd. Als je toevallig beide producten wil hebben, kun je makkelijk voordelig uit zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Piger het volgende:
[..]
30 transacties uitvoeren. Ben je al paar uur kwijt vanuitgaande dat je geen koersverlies wilt. Daarnaast nog die ipad verkopen aan iemand die bereid is 250 euro neer te leggen.
Dat allemaal voor 90 euro.
Een kansje kan ik het niet echt noemen.
Waarom zou je over willen stappen naar hun?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:25 schreef Xepos het volgende:
Het was dat ik al een tijdje aan het twijfelen ben om naar Lynx over te stappen maar anders zou ik het helemaal niet eens overwegen.
Murphy. Zodra ik instap gaan aandelen ook omlaag, jij hebt hetzelfde.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Het aandeel ging vanochtend dan ook omhoog en toen ben ik ingestapt op 6,60. Nu daalt het opeens zonder reden naar 6,25, nog onder de startpositie van vanochtend.
Kan iemand dit uitleggen?
In theorie zou het aandeel moeten stijgen, maar bij aandelen van rond die prijs en minder heb je grote kans dat veel speculanten mee doen. Als je de koers bekijkt zie je ook dat het de aex gedeeltelijk versterkt volgt. Het nieuws was goed dus gewoon wat geduld hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap weinig van die beurs.
Ben een beetje aan het uitproberen met het RTL Z beursspel.
Vandaag kwamen de kwartaalcijfers van Aegon naar buiten, die positief waren en beter dan verwacht. Ook de vooruitzichten waren stabiel.
Het aandeel ging vanochtend dan ook omhoog en toen ben ik ingestapt op 6,60. Nu daalt het opeens zonder reden naar 6,25, nog onder de startpositie van vanochtend.
Kan iemand dit uitleggen?
Valutarisico wordt ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef BasEnAad het volgende:
Hoe zit dat nou met die vrije bestedingsruimte (VBR) bij Binck?
En waarom verandert deze als ik geld overmaak naar mijn Dollarrekening?
Ok, ben benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Speculant. het volgende:
[..]
In theorie zou het aandeel moeten stijgen, maar bij aandelen van rond die prijs en minder heb je grote kans dat veel speculanten mee doen. Als je de koers bekijkt zie je ook dat het de aex gedeeltelijk versterkt volgt. Het nieuws was goed dus gewoon wat geduld hebben
dollar transacties ter waarde van ¤1000 tellen ook, die kosten $5quote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:04 schreef Piger het volgende:
[..]
30 transacties uitvoeren. Ben je al paar uur kwijt vanuitgaande dat je geen koersverlies wilt. Daarnaast nog die ipad verkopen aan iemand die bereid is 250 euro neer te leggen.
Dat allemaal voor 90 euro.
Een kansje kan ik het niet echt noemen.
Lariekoek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef Speculant. het volgende:
[..]
In theorie zou het aandeel moeten stijgen, maar bij aandelen van rond die prijs en minder heb je grote kans dat veel speculanten mee doen. Als je de koers bekijkt zie je ook dat het de aex gedeeltelijk versterkt volgt. Het nieuws was goed dus gewoon wat geduld hebben
Het zijn geen bonus aandelen, maar stock dividend. Meeste NL bedrijven doen aan stock dividend. Is fiscaal handiger.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:03 schreef Yreal het volgende:
Shell stopt met bonus aandelen. Dan heb je nog Unilever. Weet iemand nog andere dividend aandelen die bonus stock uitkeren?
Sorry, dat bedoel ik. Waar kan ik dat nog meer krijgen? Ik vind het een leuke manier van beleggen en voor mijn gevoel vanwege de kleine omvang van mijn beleggingen ook wat effectiever.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Het zijn geen bonus aandelen, maar stock dividend. Meeste NL bedrijven doen aan stock dividend. Is fiscaal handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |