abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 mei 2014 @ 23:57:41 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139726070
Leuk nummer. Klinkt heel sympathiek. Wat eigenlijk geheel in lijn ligt van de Maltese inzendingen van de afgelopen jaren. Voor het derde jaar achter elkaar komen ze met een erg leuk nummer en ook drie keer achter elkaar halen ze de finale.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139726595
Een van mijn favorieten vanavond. Ik ben heel blij dat ze door zijn. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_139752814
Sympathiek nummer. Vreselijke performance.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 9 mei 2014 @ 23:03:15 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139760648
Hoe vaker ik het luister en zie, des te meer ik niet geloof in een echte top klassering voor Malta. Ik vind het een erg leuk nummer en het komt zoals ik al zij best sympathiek over. Maar ik denk toch dat veel Europeanen het als een niemendalletje zien. Bovendien scoren dit soort bandjes in de regel eigenlijk nooit echt hoog. Een plek in de top vijf zou mij dan ook heel erg verbazen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139814599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 23:03 schreef Redefine het volgende:
Hoe vaker ik het luister en zie, des te meer ik niet geloof in een echte top klassering voor Malta. Ik vind het een erg leuk nummer en het komt zoals ik al zij best sympathiek over. Maar ik denk toch dat veel Europeanen het als een niemendalletje zien. Bovendien scoren dit soort bandjes in de regel eigenlijk nooit echt hoog. Een plek in de top vijf zou mij dan ook heel erg verbazen.
#23 met 32 punten, da's inderdaad niet best. Het lied is wat mij betreft veel meer waard, maar de performance was zo ontzettend suf en statisch met zijn allen op een rijtje. Het plezier had er van af moeten spatten zoals vorig jaar met de Maltese inzending die nog boven Anouk eindigde.
  zondag 11 mei 2014 @ 01:52:08 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139814955
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:42 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

#23 met 32 punten, da's inderdaad niet best. Het lied is wat mij betreft veel meer waard, maar de performance was zo ontzettend suf en statisch met zijn allen op een rijtje. Het plezier had er van af moeten spatten zoals vorig jaar met de Maltese inzending die nog boven Anouk eindigde.
Het was inderdaad wat gezapig. Bovendien scoren bandjes gemiddeld nooit heel denderend op het ESF. Eigenlijk is de 11e plaats van de Finnen al een verrassing.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139815038
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het was inderdaad wat gezapig. Bovendien scoren bandjes gemiddeld nooit heel denderend op het ESF. Eigenlijk is de 11e plaats van de Finnen al een verrassing.
Dat ware frisse jonge gasten, het hele plaatje klopte. Ik vind het niet vreemd dat dat scoort.
pi_139815042
Jammer van de middelmatige score. Ik vond het nog een van de betere optredens vanavond en een heel leuk nummer. Wel merkte ik ook bij de recaps dat het niet echt opviel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 11 mei 2014 @ 01:56:13 #34
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139815094
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:54 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Dat ware frisse jonge gasten, het hele plaatje klopte. Ik vind het niet vreemd dat dat scoort.
Ik doel meer op als je het met de afgelopen jaren vergelijkt. Vaak genoeg frisse bandjes, maar meestal weinig succes.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')